@Jasmine@
- Oké! Leszek a barátnőd!- bólogatok, majd megölelem.
- Azt hittem többet kapok egy ölelésnél!- mondja halkan és kezét a derekam köré fonja.
- Még nem érdemelted ki.- mondom komolyan.
- Ne mér! Ez nem ér!- enged el.
- De! Most is már 11 óra. Az iskolában kéne ülnünk, de mi itt vagyunk. Nem érdemled meg a csókom.- rázom a fejem.
- A suli... tényleg... basszus, kiment a fejemből!- csap homlokára, majd rám vigyorog.
- Mi van?-kérdezem.
- Legalább így van időnk egymásra. Ki vele mit szeretsz bennem?! - fogja meg a kezem és lehúz az ágyra.
- Inkább menjünk a dokihoz igazolásért!- állok fel.
- Oké, de előbb felöltözhetnél...kikandikál a fekete bugyid.-üt fenekemre.
- Te beteg hajlamú állat! - lépek szekrényemhez, amiből egy övet veszek ki és hozzá vágom.
- Szereztem övet! Remélem, tudod, hogyan kell használni. - mondom, majd ruháimmal együtt a fürdőbe megyek. Még addig se jutottam el, hogy összegomboljam nadrágom gombjait, mikor Shawn berontott, mint valami szatír. Övét széthúzva közeledett felém, majd derekamnál fogva hátulról magához ölelt.
- Beteg vagy! Tudsz róla?- kérdezem nevetve, miközben nadrágomat begombolom.
- Nem is vagyok beteg, csak egy ici-picit perverz a barátnőmmel, akit nagyon szeretek.- súgja fülembe, amitől kiráz a hideg... Tényleg ennyire jó ez nekem? Ezt kell csinálnom a legjobb barátommal? Átverni, miközben ő szeret? Lehajtott fejjel fordulok felé. Őt nem érdekelte arckifejezésem, egyből ajkaimra tapadt, amit nem tudtam viszonozni. Mikor elvált tőlem felvont szemöldökkel nézett vissza rám. Vissza húztam magamhoz és hagytam, hogy ajkaimat kényeztesse. Bevallom egy kicsit...nagyon... bejön Shawn, de nem szeretem. Nem érzem azt, mait Codynál. Most visszacsókoltam. Tudni akartam, csak akkor volt nagyon jó vagy most is?! Természetesen most is nagyon jól csókolt.
- Csak délig rendel az orvos. Menni kéne!- vál el tőlem.
- Jó, akkor, míg én felöltözök, meg elvégzem az egyéb dolgaimat, te megvársz kint, úgy hogy meg sem próbálsz leskelődni!- tuszkolom ki az ajtómon.
- Oké! Addig wifizek vagy tvt nézek vagy megnézem a fiókod tartalmát.- nevet.
Mit érdekel az engem mit csinálsz, csak hagyj öltözni. - forgatom meg szemem és bemegyek öltözni@Shawn@
Amint Jasmine bement öltözni elővettem a telefonom és felléptem Facebook-ra, ahol kiraktam, hogy: ,,Shawn Medes és Jasmine Hood kapcsolatban". Gyülekeztek a lájkok és a pozitív kommentek... na meg persze pár negatív, mint például: ,, Jasmine nem Codyval jár?", ,,Minek van veled?", ,,Nem illetek össze!", stb., stb., stb.... na és persze Cody is írt privátban:
Cody: Tudtam! Úgy tudtam! Megmondtam! Hogy lehettek ennyire undorítóak? Miközben én szerettem Jass-t ti ott nyaltátok egymást és be se vallottátok! Undorítóak vagytok!
Shawn: Ne értsd félre! Ez ma történt. Mikor ti együtt voltatok nem volt köztünk semmi, nem csalt meg téged. Ő is szeretett. De miután te kidobtad csak én maradtam neki, aztán véletlenül megcsókoltam, ő meg visszacsókolt, mert nagyon ki volt szegény és most ez lett. Nem csalt meg!
Cody: De... én... cseszd meg! Akkor is megcsókoltad!
Shawn: De már nem voltál vele gyütt.
Cody: De én szeretem!
Shawn: Ha szeretnéd nem hagytad volna sírni egész nap! Én mellette voltam az évek folyamán.
Cody: Nem érdekel! Vigyázz Mendes! Visszaszerzem!Ez volt az utolsó mondata, mielőtt lelépett volna. Amint leraktam a telefonomat az ágyra Jasmine lépett ki az ajtón. Kanadában nem mindog van jó idő, most kivételesen jó idő van, így barátnőm egy szoknyát vett fel, ami nagyon jól állt neki.
- Wow! Ezt a ruhát még soha se láttam rajtad!- mondom elképedve, hiszen gyönyörű.@Jasmine@
- Pedig meg van egy ideje! 1-2 éve.- mondom nevetve.
- Hát... még sosem láttalak venne és tetszik. Gyönyörű vagy!- mondja.
- Köszönöm! Amúgy mi volt az a sok üzenet? Túl sok volt a csipogás.-nevetek.
- Jaa... semmi csak kiraktam FB-ra, hogy kapcsolatban vagyunk és arra kaptunk kommenteket. Na meg Cody írt.- forgatja meg szemeit.
- Mit? Nekem is írt, de nem néztem meg. Mit beszéletetek?- kérdezem és megindulok kifele.
- Ahh... csak annyit, hogy mennyire undorító vagyok, hogy ezt tettem, meg mindvégig tudta, hogy ,,megcsalod", ami nem igaz. És, hogy...- itt abba hagyta mondandóját.
- Hogy? -kérdezem és távoztunk a házból.
- Hát... lényegében ennyit mondott.- dünnyögi orra alatt. Remek! Valamit nem mond el. Annyira ismerem már minden kis jelét, hogy tudom mi-mi mit jelent. A dünnyögés azt jelenti, hogy nem mondott el mindent. Beletörődtem és tovább sétáltunk csendben az utcán. Shawn kezét lassan az enyémet felé rakta és összekulcsolta ujjainkat. Az emberek furán néztek, mert Shawn és én úgymond testvérek voltunk... Mindenki azt hitte, hogy testvérek vagyunk, így pár szúrós szemmel találkoztunk és persze Shawn exével...
- Látom boldogok vagytok!