~7.rész~

1.1K 58 4
                                    

@Jasmine@Mikor már nem láttam Shawn alakját besétáltam a szobámba.
- Drágám! Vacsora!- nyit be anyu a szobába.
- Nem megyek le!- rázom a fejem.
- Mi van veled? A mai nap ki sem tetted a lábad a szobádból! Mi történt?- ül le ágyamra és kíváncsian néz rám.
- Cody szakított velem!- mondtam és nyakába borultam... sírtam... megint...
- Jajj... édesem! Találsz majd valaki mást, aki jobban szeret és tisztel. Én érzem, hogy koözel van. Túl közel.-vígasztal.
- Felhoznád nekem a vacsit?
- Persze!
*************************************
Ez egész este így ment... Elmondtam anyának mindent: hogy Cody szakított velem, hogy Shawn véletlen megcsókolt... Mindent elmeséltem. Hajnali egykor anya beadta a derekát és azt mondta el megy aludni, így én is bevackoltam magam. Sajnos sokáig nem tudtam elaludni. Cody-ra gondoltam, aztán Shawn-ra és végül a sírás ringatott álomba. Reggel anyu hangjára keltem, aki azért keltett mert Shawn lent vár... Miért nem jött fel?
- Csak adj 2 percet. - dünnyögtem. Kisétált a szobából én meg vissza aludtam. Kb. 10 percet aludhattam vagy talán kevesebbet, mert Shawn egy pohár vízzel öntött nyakon.
- Meghibbantál?- kérdezem vizes fejjel.
- Nem keltél fel!- rakja le a poharat az asztalomra.
- És akkor le kell önteni?- kérdezem.
- Nem, de olyan édesen aludtál.- nevet és leül mellém.
- Shawn! Te idióta meg fogok fázni.- ugrok rá, így leterítem a padlóra és ütni kezdem.
- Nyugi cica! Ne karmolj!- teszi derekamra kezét.
- Ez most tök olyan, mintha... Jut eszembe! Te tegnap megcsaltad Hannaht!- nevetek kínosan.
- Nem csaltam meg.- rázza fejét.
- Mi? Ezt nem értem!!
- Tudod... tegnap nem akartam mondani... de szakítottunk...- mondja meg rezzenés nélkül
- Wow... de jól bírod! Remélem nekem is ilyen könnyű lesz!- mondom lehajtott fejjel.
- Hé! Én segítek... de most szállj le róla... kezdek keményedni...
- Shawn! -vágok hülye fejet és közben leszállok róla.
- Nem igaz! Hülyéskedtem! De látnod kellett volna az arcodat!- mondja röhögve és az arcomat kezdi el utánozni. De jó, hogy ilyen jó fej barátom van.
- Szeretlek te idióta seggfej barom állat!- öklözök vállába.
- Én nem annyira! Én jobban.- öklöz vissza.
- Tök jó, hogy ilyen barátom van, akivel mindent meg tudunk dumálni, anélkül, hogy zavarba jönnénk egymás előtt és egyikünk se szerelmes a másikba. - mosolygok rá, mire arca eltorzul.
- Jasmine! Tudnom kell mit éreztél a csóknál! Milyen volt?- kérdezi komolyan.
- Őszintén? Hát... először is... iszonyat jól csókolsz....- itt elnevetem magam.- kurva jó érzés volt, de mégis fura, mivel a legjobb barátomtól kaptam. Még valami... Nem emlékeztem akkor semmire csak arra, hogy mit is csinálsz! A szám bizsergett és én... el nem tudom mondani milyen érzés volt.
- Húú! Oké! Erre nem számítottam! Tényleg ennyire... úgymond... megbabonáztalak?- kérdezi mosolyogva.
- Ohm...! -válaszolom mosolyogva!
- Jó akkor most én jövök! Jasmine! Hazudtam! Azt mondtam nem jelentett semmit az a csók. Hogy véletlen volt. Jó mondjuk tényleg véletlen volt, de nagyon is sokat jelentett az a csók. Szeretnék még többet.- néz a szemembe. Viszont én köpni- nyelni nem tudtam... Át gondoltam az egészet... Shawnnal féltékennyé tehetném Codyt, aki egyből hozzám jönne.
- De egy kicsit furán nézne ki, ha a legjobb barátnődet csókolgatod!
- Nem... nem érted! Azt akarom, hogy a barátnőm legyél!- nyúl kezemért, amit meg is fog.

Átverésből Szerelem?(Shawn Mendes)حيث تعيش القصص. اكتشف الآن