~3.rész~

1.3K 54 1
                                    

#REGGEL#
@Shawn@
-Jó reggelt Mrs. Hood!-köszöntem Jasmine anyukájának, mikor beléptem a házba.
-Jó reggelt Shawn. Jasmine még alszik, menj csak fel hozzá!-amint kimondta én már mentem is fel Jasmine-hez.
-Jó reggelt Csipkerózsika! Ideje felkelni.-ülök ágya szélére.
-Ne már! Most felkeltettél a tök mencsi álmomból!-mondja durcásan, miközben párnáját fejére húzza.
-Naa! Gyere már! Még elkésünk!-húzom le róla a takarót. Mivel szokásunk egymásnál aludni, így soha nem féltünk egymás előtt fehérneműben mutatkozni.
Cuki a bugyid!-súgom fülébe.
-Menj már a francba! Ne a bugyimat nézd, hanem a szenvedő barátodat. Itt szenvedek és te meg a seggemet bámulod.-lök meg.
-Én nem! Van barátnőm, édes!.-vágok vissza. Nálunk ez mindennapos dolog, cukkoljuk egymást, mint a pisisek. Perverzkedünk meg ilyenek. Tudjátok mint a nem normális tinik.
-Tudom! Egyébként karácsonyra övet kapsz! A kedvenc márkám a HILFIGER!-nevet majd felül mellém.
-Kiváncsikám öltözz, mert van 10 percünk, hogy elinduljunk. Én addig elmegyek a mosdóba.-mondom és a fürdője felé megyek.
@Jamine@
Míg Shawn WC-zik, én gyorsan felöltözök és mehetünk. Nos, ez nem így történt... Sikerült felvennem a pólómat, már csak a nadrágom kellett volna, mikor Cody esett be az erkélyem ajtaján.
- Mit keresel itt?- kérdezem miközben beelbújok nadrágomba.
- Neked is jó reggelt!-
- Mondanád a lényeget?
- Jaaa, csak erre jártam, gondoltam mehetnénk együtt suliba..- mondja és egy ölelésben részesít.
- Hey! Tök, menő a...- lép ki Shawn a fürdőmből.
- Mit keres itt?- biccent Cody Shawn felé.
- Minden reggel együtt megyünk suliba!- mondom.
- Ahaa, értem.- válaszolja.- Mit keresett a fürdőben?- kérdezi.
- Ez itt a Mónika show? WC-znie kellett én meg beengedtem. - válaszolom.
- Ne viccelődj! Tudod, hogy mennyire zavar, ha...
- Nyugi haver! Van csajom! Jasmine meg a gyerekkori legjobb barátom. - vág a szavába Shawn. Húúú, ez kínos. A barátom féltékeny Shawn-ra, aki a legjobb haverom. Semmi az égvilágon nincs köztünk, és nem is lesz.
- Oké! Majd talizunk a suliban!- nyom puszit unottan arcomra, majd távozik.
- Mi baja van?- kérdezi Shawn.
- Én tudjam? Már napok óta ilyen!- rántom meg a vállam és felveszem a táskámat.
- Menjünk!- mondja és kimegy az ajtómon. Követem őt, elköszönök anyutól, majd elindulunk a suliba. Kb. 10 perc kellett, hogy odaérjünk a suli elé, ahol az emberek gyülekeztek.
- Miért zavarja, ha együtt lógunk? Elvileg barátok vagyunk!- Teszi fel a kérdést.
- Shawn! Ott jön! Majd találkozunk, most mentem!- gyorsan megölelem. Miközben Cody felé sétáltam, hátra pillantottam Shawn-ra, aki barátnőjével beszélt. Mikor Cody elé értem, nem akart rám nézni.
- Valami baj van?- kérdezem és keresem a tekintetét.
- Beszélnünk kell! Tudod... mostanában nem nagyon... hogy is mondjam... nem érzem azt, amit az elején. Szakítani szeretnék!- mondja végül szemembe nézve.

Átverésből Szerelem?(Shawn Mendes)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin