Pov link
Zo de video is af nu alleen nog maar plaatsen op YouTube.
Het is al bijna 19:00 dus wel opschieten.
HU wat is dit nou weer(op het schermstaat"YouTube is niet meer voor Nederland)
Ik ga Joost wel bellen kijken of het ook zo raar doet bij hem.
"Belt Joost"(Het schuinen is Joost gewoon is link)
Yo link.
Hey Joost ik wil wat vragen.
Is goed man vraag maar.
Bij mij zegt YouTube dat het niet meer is voor Nederland heb jij dat ook?
Nee hu wat nu zegt ie het wel wat is dit vraag aan jer en Harm ook even dit is echt raar man.
Oké ik ga ze bellen bye Joost spreek je later wel weer .
Daag.Harm en Jeremy en ik heb ook nog andere gebeld maar was het ook het zelfde verhaal.
Ik ga maar even op twitter kijken of kijkers wat getweet hebben over dit.
Ja ik zie heel veel kijkers dingen schrijven zoals"licht het aan mij of doet YouTube raar"of"ik ga dood YouTube doet het niet Why"
Ik ga ook wel iets tweeten over dit gedoe umm "typt"ik weet niet wat er aan de hand is maar ik en heel veel andere youtubers van Nederland hebben deze melding gekregen"YouTube is niet meer voor Nederland" we weten niet waarom dit opeens is maar we willen wel zo snel mogelijk een oplossing zoeken hoe gevaarlijk het ook is we houden jullie op de hoogte van deze shit.
"Blieb blieb"
Oh ik heb veel appjes gemist van de YouTube Squad.Enzo:ik weet misschien wat we kunnen doen ik heb het opgezocht maar het word wel gevaarlijk.
19:14Milan:vertel
19:15 Don:ja vertel nou je typt lang
19:16 Jeremy:heb geduld don.
19:16 Joost:het duurt wel heel lang urg.
19:16 Harm:...
19:17 Enzo: Oké er stond dus dat je naar het hoofd gebouw moest gaan in Engeland van YouTube maar dat je dan ook heel veel opdrachten moet doen gevaarlijken opdrachten we moeten niet met iedereen van YouTube gaan we moeten een groep maken die moeten gaan ik stel voor dat de mannen alleen gaan want het wordt zwaar.
19:17 ik: ja ik Stel voor dat ik , Jeremy ,Joost ,Harm ,Enzo ,Milan ,don ,Pascall en misschien nog een paar ander gaan.
19:18 dee:hé ik wil ook mee!
19:18 enzo: nee sorry kan niet.
19:18 ik: waar spreken we af en wanneer?
19:19 Milan:ja en wat moeten we mee nemen?
19:19 enzo:morgen om 10 uur verzamelen bij mij thuis neem eten en drinken mee en extra kleding.
19:20 Harm: kunnen we niet twee kinderen mee nemen.
19:20 pascall:wat hoezo.
19:20 Harm:prijs vraag op twitter wie als eerst reageert mag mee en een vriendin of vriend mee nemen is dat niet leuk?
19:20 enzo: is wel een leuk idee.
19:20 dee: dus ik mag niet mee en twee kinderen wel oké ik bemoei me er niet meer mee succes en bye hou me op de hoogte en shit oké bye.
19:21 ik: ik ga wel tweeten oké ik zeg zo wel wie de winnaar is."Typt op twitter"'hey jongens meisjes we hebben een plan en we willen 2 kinderen blij maken en hun mee nemen als je de eerste reactie op deze tweet bent ben je de winnaar die genen mag dan mee en mag 1 vriend/vriendin mee nemen als je die genen bent laat dan ook je insta account achter dan kunnen we contact maken enzo oké nog wat duidelijkheid
1 je moet de eerste zijn
2 je moet toestemming hebben van je ouders
3 je moet je insta account er Bij zetten.
4 en tussen de 10 en 18 jaar oud zijn.
Oke succes en tot zooooooo.🐱Oké Wow iemand heeft gewonnen even kijken wie.
"Linkiella"
Oké ik app ze en dan gaan we actie uitvoeren.Dit is dan het eerste hoofdstuk ik hoop dat jullie het leuk vinden laat zeker tip achter nog iets ik wil sorry zeggen voor alle spel fouten ik probeer er op te letten maar lukt niet altijd ik heb dyslextie ik hoop dat het toch nog goed is om te lezen tot de volgende delen:D
JE LEEST
De Squad en de Zoek toch naar YouTube.(voltooid)
FanfictionAllen youtubers in Nederlands hebben een mededeling gekregen toen ze wouden uploade"YouTube is niet meer voor Nederland"ook alle kijkers kunnen niet meer op YouTube. 8 youtubers hebben een plan. ze moeten naar het hoofdgebouw in Engeland. ze nemen...