Wat we moeten doen.

81 3 0
                                    

Pov link

Ik zie dat Matthy, deveney, Melvin en Lyon aan komen.
We hebben besloten dat ik ga vertellen wat we gaan doen.
Ik zal jullie vertellen waarom jullie hier zijn.
We hebben eerst besloten dat we met z'n achten hier heen gaan.
Toen bedacht Harm dat we een prijs vraag gaan doen,Daarom zijn die twee dames hier.we waren hier aan gekomen en er werd verteld dat we vier mensen mogen kiezen die me gaan jullie dus. En nu de uitleg wat we moeten doen om YouTube terug te krijgen. We word in een ruimte gezet en met die ruimte kunnen ze Van alles plaatsen.
Daar moeten we overlevenSoms moeten we minigames doen en andere dingen.we krijgen ook opdrachten wat we moeten doen bijvoorbeeld "vind dit""ga dat zoeken""maak een pijlenboog."
We mogen hier nu nog een dag slapen en uitrusten ,daarna gaan we naar de ruimte toe en dan begint het.
Iedereen knikt, ook de man knikt en zegt:"heb je mooi uitgelegd, en nu mee komen en volg mij.
We lopen achter hem aan.
Dan komen we bij een kamer de man zegt dan ook"Hier is jullie kamer. samen gaan jullie hier nu zijn. er ligt eten en drinken en er zin bedden er zit ook een wc. jullie blijven hier tot morgen als we jullie halen tot dan.
Wie kiezen allemaal een bed ,praten ,eten en gaan daarna slapen.

De Squad en de Zoek toch naar YouTube.(voltooid) Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu