Geheimzining man

77 3 0
                                    

Pov Emily

Ik heb aan Jeremy vertel over dat ik soort van liefdes verdriet heb ,want ik ben op iemand verliefd ,maar nu ben ik weg en ik weet tot hoe lang en of ik nog wel terug kom ,maar volgens mij was die gene waar ik verliefd op ben niet op mij ,dus eigenlijk moet ik het gewoon vergeten en het leuk hebben met de youtubers ,als we die mogelijkheid krijgen we weten namelijk niet wat ons te wachten staat.

Pov Harm

Ik vind dat die meiden er nu al bij Horen bij de groep.
Ik had eigenlijk hun jongers verwacht ze zijn gewoon bijna onze leeftijd.
Dat is dan ook al leuker vind ik.
We komen aan bij land er staat een man in het zwart.
Met de een bordje in zijn handen en staat op"ytno10"
Ik ging na denken wat dat beteken.
De man liep naar ons toe en zei "ik had jullie al verwacht."
Hij heeft een zware stem.
Enzo vroeg:'Wat betekent ytno10?'
De man zei:'YouTube...Nederland...operatie....10.'
'Maar wat betekend de 10 dan?'vroeg ik
Jullie zijn met 10 daarom,antwoord de man terug.
'Ik wil jullie mee nemen naar YouTube hoofd gebouw iemand wil jullie spreken,'zei de man
'Stap maar in het busje,'zegt hij hard.
We gingen in het busje zitten en al snel waren we er.
We werden naar binnen gebracht en aan een tafel gezet.
En daar kwam de genen we kregen uitleg wat we moesten doe. ik zag iedereen verschrikt kijken, maar zeiden tegen elkaar voor YouTube doe we alles.

De Squad en de Zoek toch naar YouTube.(voltooid) Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu