Einde pakoer

92 1 2
                                    

POV LINK

Ik zeg niks, hoe kon dit gebeuren.
We hadden beloofd op hun te beschermen, het is mislukt. Ik ga heel goed op Emily letten straks gaat zei ook nog dood dan gaat mijn schuld gevoel nooit meer kwijt.
Enzo:kom op we kunnen hier niet voor altijd zitten,we moeten toch verder.
Iedereen staat op
Ik blijf zitten ik wil niet verder straks,straks gaan we allemaal dood.
Emily:kom als je niet mee gaat ga je denk ik ook dood.
Link:vast niet ik ga gewoon terug naar het midden daar is het veilig.
Emily:eumhh dat denk ik niet. en ze geeft me een sein om naast me te kijken.
Het pakoer het vergaat langzaam.
Ik spring overeind. "Kom snel weg hier!"

POV Emily

Daniella dood nummer 1 is weg
W-waarom alsnog loop ik door alsof er niks aan de hand is.

(Even later)

We Zijn bij het gebouw iets aan gekomen,we staan met z'n alle voor een poort.hij staat langzaam open.
Er staan zo'n beest uit super Mario bros en een hele grote vlag met pakoer er om heen om er te komen. Het beest ziet er wel anders uit dan in de game maar alsnog lijkt het er om, het beest heet ook anders dan in de game:Boris zo heet hij.
Enzo loopt naar het pakoer, iedereen volgt hem.
Het is moeilijk want Boris spuugt water (lol)
Maar we komen toch bij de vlag om en om springen we op de vlag en dan lopen we door dat kleine huisje (je weet wel altijd dat huisje mij Mario bros)en dan staan we weer in het midden alles is weer wit.we hebben het gehaald alleen"rip Daniella"

POV LINK

Ik kijk is de lucht(witte soort dak)
En zie in beeld staan" Daniella rip"
Het blijft er de hele tij staan mijn schuld gevoel word steeds erger.

Dit was het weer xD
Bedank voor het lezen tot snel wee bij een ander hoofdstukie
"LATER LATER"

De Squad en de Zoek toch naar YouTube.(voltooid) Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu