Opdracht#1

86 2 2
                                    

Pov link

We worden wakker door het alarm. we staan op, pakken onze spullen en gaan er heen rennen.als we er allemaal zijn gaat het alarm uit. Dan begint er iemand te praten.
"De eerste echte opdracht is...."
"Zoek in dit gebied duncan en breng hem een blinde darm. jullie hebben een uur. als jullie het lukt dan krijgen jullie duncan er bij, zo niet dan word duncan ergens heen gebracht."
We moeten dus 2 dingen zoeken.
In een uur tijd.
Geen paniek rustig blijven.
Mast straks gebeurt er iets ergst met duncan.
Nee niet zo denken.
Adem in adem uit.
Oké gaan we opplitsen?
Zelfde groepen als in de auto?
Iedereen is er mee eens en we beginnen te zoeken.
Even later
Ik kijk om mij heen ik zie iedereen gezellig praten, maar ik denk alleen maar wat gaat er met duncan gebeuren.
Ik zie opeens een grot het is niet heel groot.
Misschien past daniella er in maar die is met de andere groep mee.
Hadden we geen mobiel gekregen voor alleen ons?
Ik voel in mijn zakken.yess!!!!!!!
'Wat is er,'vraagt jer?
Ik heb een telefoon nu kan ik daniella bellen, want ze is kleiner dan wij dus misschien past zei in de grot.
Even later is de groep er met een blinde darm.
Daniella kruipt in de grot een ze verdwijnt.
Even later komt ze terug met een hand, ze trekt er aan.
Ik begon haar te helpen. het was duncan.yes!!!!!
We hielden de tape van zijn mond en haalde touw los bij mij polsen en zijn benen.
Hij was in ordewe gingen rennen naar het midden,daar leggen we de blinde Darm op zijn buik.
Er klinkt een stem "jullie hebben de eerste opdracht gewonnen en duncan hoort nu bij jullie #ytno15."
Yesssssss!!!!!!!!!!!!

De Squad en de Zoek toch naar YouTube.(voltooid) Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu