De kamer

80 1 0
                                    

Pov Jeremy

We worden allemaal wakker gemaakt.
We moeten ons aankleden met specialen kleding het is extra sterk of zo en droogt snel op.
Daarna lopen we naar de kamer toe het is echt een hele grote kamer en het is wit.
Is het midden waar we nu staan in een verzamel punt.
Als er een soort van alarm af gaat moeten we daar heen dan gaan we iets doen ofzo een minigame of iets ander.
Ze kunnen de witte kamer veranderen ze laten het zien aan ons.
De kamer is opeens allemaal bos, Daarna pakoer iets eigenlijk bent geniaal.
We gaan weer terug naar onze slaap plek daar mogen we ontbijten, daarna gaan we naar de sportzaal daar worden we getraind of zo ik weet niet waarom.
We gaan zwemmen, daarna gaan we oefenen met vechten, op zo'n klimmuur klimmen, oefenen met zwaard vechten en boogschieten.we gingen nog veel meer doen.
Toen we klaar waren werden we naar een kamer gebracht daar kregen we een chip in onze arm.we gingen weer eten en drinken en daarna gingen we naar de kamer, de kamer was nu helemaal bos achtig daar moesten we dan beginnen.we moeten gewoon dingen maken om te overleven zo als scherpen stokken en pijlen en boog ,want die kunnen we later gebruiken.we staan in het midden de deur gaat op slot en we moeten beginnen.

De Squad en de Zoek toch naar YouTube.(voltooid) Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu