Bab 1

157 10 12
                                    

"Chubby , tolong ambil kan pensel aku !" Kate seorang gadis yang berkaca mata yang bernama Suhada ."Ahh! Ambil lah sendiri ... tak ade tangan ke ape , " jawab Aiman ataupun name panggilan nyer "Chubby" . "Alah tolong lah , please , " rayu Suhada . " Hmm ... yelah yelah , " jawab Aiman dengan sedikit marah .

Tanpa disedar ade dua pasang mata yang sedang memerhati kan mereka dari jauh ... salah seorang yang memerhatikan mereka itu pun dengan perlahan bangun dari mejanya , dan berjalan ke arah Suhada lalu membisik ke telinga Suhada " Suhada kan aku dah cakap jangan tegur dia lagi , dia tu milik aku " bisik Farra seseorang yang menyukai Aiman . Kemudian Suhada pun menjawab " Selagi dia tak kahwin ngan kau selagi tu dia bukan milik kau ," . Farra yang tersentak berlalu pergi dari tempat duduk Suhada.

Pada malam itu , Syafiq yang tidak sedap hati pun menghantar mesej kepada Aiman . Mesej itu bertulis " Asalam , Aiman kau suke Suhada ke" . Beberapa minit kemudian Aiman pun membalas mesej .

" Wasalam , tak lah mane ade ," . " Habis tu kenapa kau tergedik-gedik melayan si Suhada tadi ? " tanya Syafiq lagi . Aiman membalas " Saja je , kenapa jealous ke ? " . Dalam hati Syafiq berkata bahawa dia jealous tetapi die pendam . Syafiq menjawab " Aku ... jealous... buat ape ... dah lah aku nak pegi mandi jap ..." perbualan mereka pun terhenti disitu .

Jodoh Aku Adalah Kau!(slow update)Where stories live. Discover now