"Ape !"jawab Syafiq dengan nada sombong . " takkan dah nak balik kan awal lagi " tanya Farra . " biar jelah dia balik aku pun nak balik gak ni " sampuk Aiman . " Alah yeke . Dah lah balik lah semua ... korang memang suka tinggalkan aku sorang sorang ." Jawab Farra
Kemudian Farra menghempas pintu pagarnya lalu masuk ke dalam rumah .... Syafiq dan Aiman yang berada diluar terus pulang tanpa mengucap apa-apa perkataan...
Keesokan paginya , Farra langsung tidak menegur Syafiq mahupun Aiman sebalik nya Farra dan Suhada meluangkan masa bersama sepanjang hari...
Tiba-tiba Azam masuk ke kelas dengan keadaan yang tak cukup nafas , setelah berehat beberapa saat Azam pun mengucapkan ae yang hendak diucap sambil tercungap-cungap "A...a...aku... dengar.... a... de... budak.... baru ....nak masuk .... kelas kita...... " .
"Apa budak baru sape ? Bile ?"
Kate Aishah . " Entah .... tapi aku dengar nama budak tu , tak silap aku, Nur Hanim " sambung Azam lagi . " Jadi betullah ye , berita pasal budak baru tu .... " kata Ilyani ." Tapi yang penting dia , masuk ke kelas kita ! ". Sambung Azam lagi. "What !!!" Kate Clara yang baru masuk ke kelas " Sape sape ....betul ke Azam lawa ke hot ke ...??" Sambung Clara lagi .
(Clara adalah budak yang paling hot kat sekolah , sebab tu lah bila dia tau ade budak baru nak masuk sekolah dia takot yang dia tu tak kan jadi yang paling HOT lagi )" Ishh ko ni Clara kecoh lah ...." kate Ilyani . " Wei korang duduk duduk cikgu dah nak sampai , " kate Wei Ming dengan cemas.
Mereka pun cepat cepat kembali ke tempat mereka masing masing ...
Puan Selina pun masuk ke kelas
( Puan Selina ialah guru besar di sekolah mereka ) " Bangun, Selamat pagi Puan Selina " kata Azam ketua kelas mereka . " Selamat pagi , kamu semua boleh duduk ..." Balas Puan Salina . Sambil duduk Farra sempat berbisik dengan Maria iaitu rakan semeja Farra . "Tu lah kut budak baru yang Azam cakap tu , " bisik Farra sambil memandang ke arah luar tingkap . " Saya rasa kamu semua pasti dah dengar berita pasal Budak baru yang akan masuk ke kelas kamu kan , baiklah, Sila masuk dan memperkenalkan diri kamu " sambung puan Salina . Budak baru itu pun masuk lalu dia memperkenalkan dirinya .
YOU ARE READING
Jodoh Aku Adalah Kau!(slow update)
RomanceSuhada : Tak boleh !! Dia tu jodoh aku. Farra : Habis tu kalau sume jodoh kau jodoh aku sape haaaa Lelaki misteri : Aku lah Jodoh kau . . . . . . . . . . Ini kisah pertama Qis...jadi Qis tak tau lah ..jadi ke tak