31. Kingsley Pastorek

2.2K 232 9
                                    


,,Sledovala jsem je týdny..a vidíte..Brumbálova armáda - důkaz, že jsem měla od samého začátku pravdu, Korneliusi. Všechno to vaše falešné strašení Vy-víte-kým nás neoklamalo. Věděli jsme k čemu ty vaše lži slouží. Byl to pokus zmocnit se vlády nad ministerstvem," řekla Dolores Umbridgeová a na tváři jí pohrával vítězný úsměv.

,,Přirozeně," přitakal bělovlasý muž.

,,Ne, profesore. On za nic nemůže. To já," skočil do jejich rozhovoru černolásek z Nebelvíru.

,,Je od tebe ušlechtilé, že mě chceš krýt, ale jak už bylo řečeno..Na pergamenu jasně stojí Brumbálova armáda, ne Potterova. Nařídil jsem Harrymu, aby tu organizaci vybudoval a za její činnost tudíž zodpovídám já a jenom já."

,,Vyšlete sovu do Denního věštce. Měli bychom stihnout ještě dnešní vydání. Dawlishi, Pastorku odvedete Brumbála v klidu do Azkabanu, kde bude čekat na proces za pobuřování a spiknutí," řekl Ministr kouzel.

,,Á..obával jsem se tohoto drobného háčku. Zjevně se necháváte unést klamnou představou, že se nechám..Jak se to říká ? V klidu odvést ?" Ujišťuji vás, že do Azkabanu jít nehodlám."

,,Tak už dost. Chopte se ho," zasyčela Umbridgeová. To už se však Brumbál v místnosti nenacházel. Zmizel.

,,No..možná, že se vám nelíbí, ale nemůžete popřít, že Brumbál má úroveň," řekl Kingsley a zíral do místa, kde ještě před chvílí stál nejmocnější čaroděj všech dob - Albus Brumbál.


Citáty našich oblíbenců (HP)Kde žijí příběhy. Začni objevovat