82. Draco Malfoy

1.5K 190 16
                                    

,,Dobrý večer, Draco. Co tě sem přivádí v tak krásný jarní večer ?" zeptal se okamžitě Brumbál a zpříma pohlédl na vysokého blondýna, který v ruce třímal hůlku.

,,Kdo je tu ještě ? Slyšel jsem hlasy," křikl a stisk ještě zesílil.

,,Často mluvím sám pro sebe. Neobyčejně mi to pomáhá. Také sám sobě něco šeptáš ?"

,,Draco, ty přec nejsi žádný vrah," pokračoval Brumbál klidným hlasem.

,,Jak víte, kdo jsem. To by vás šokovalo," křikl Draco.

,,Že si očaroval Katie Bellovou a doufal, že mi odnese ten náhrdelník ? Že si vyměnil láhev medoviny za tu, v níž byl jed ? Promiň Draco, ale byly to jen chabé pokusy a ty si do nich doopravdy nevložil srdce."

,,On mi věří. Věří mi. Vybral si mě," křičel zoufale Draco a rychlým pohybem odhrnul levý rukáv svého saka.

,,V tom případě ti to usnadním," řekl Brumbál.

,,Expelliarmus," vakřikl okamžitě Draco a Brumbálova hůlka vylétla starci z ruky.

,,Výborně. Výborně," šeptl Brumbál, když vtom uslyšel další kroky. ,,Je tu snad ještě někdo ? Jak ?"

,,Rozplývavá skříň v komnatě nejvyšší potřeby. Opravil jsem jí," vysvětlil blonďák, jehož hůlka se třásla čím dál tím víc, ale stisk nepovolil.

,,Nech mě hádat, má někde sestru, dvojče."

,,U Borgina a Burkse. Vytvářejí průchod."

,,Geinální. Draco, kdysi jsem znal chlapce, který se ve všem rozhodoval nesprávně. Nech mě, abych ti pomohl."

,,Nechci vaši pomoct. Nechápete mě ? On mě vybral. Ze všech ostatních - mě. Musím to udělat. Musím vás zabít. Jinak on zabije mě."


Tak ..Máme tu slibovaný citát od Draca z takové vážnější scény z filmu Princ dvojí krve. Co na to říkáte ?

Citáty našich oblíbenců (HP)Kde žijí příběhy. Začni objevovat