85. Sirius Black

1.3K 161 8
                                    

Na chvíli jsem si dala pokoj od fyziky a vrhla jsem se na slíbený citát od Siriuse. Máte ho tady. Líbí se vám ? :) Mně osobně je líto, že se ve filmu nevyskytla Winky, když v knihách hrála docela důležitou roli.


„Už jsem ti to říkal," prohlásil Ron, ,,Říkal jsem ti, že je úplně posedlá domácími –" rozohnil se rudovlásek, ale Sirius jej jasným gestem přerušil.

„A když pak někdo vykouzlil Znamení zla a tu skřítku našli s Harryho hůlkou v ruce, co Skrk udělal?"

„Šel se podívat do křoví," řekl Harry, „Ale nikdo jiný tam nebyl."

„Samozřejmě," zamumlal Sirius. ,,Samozřejmě chtěl, aby vina padla na někoho jiného než na jeho skřítku. A pak ji vyhodil?"

„Ano," odsekla pobouřeně Hermiona. „Vyhodil ji jen proto, že nezůstala sedět ve stanu a nedala se ušlapat."

„Hermiono, dala bys s tou skřítkou konečně pokoj?" vyjel na ni Ron. Sirius však opět Rona přerušil důkladným zavrtěním hlavy a upřeně se na něj podíval.

„Dokázala Skrka odhadnout líp než ty, Rone. Pokud chceš vědět, jaký někdo doopravdy je, všimni si, jak se chová ke svým podřízeným, ne k sobě rovným."


Od koho tu bude citátek/hláška příště ? :)

Mějte se krásně a pokud, stejně jako já, píšete zítra nějaký test, tak přeju hodně štěstí !

Citáty našich oblíbenců (HP)Kde žijí příběhy. Začni objevovat