96. Lily a James Potter

1.3K 158 12
                                    

James a Lily - příště se tu objeví někdo, jehož jméno vyberu z kometářů u předešlé kapitolky :).


„Kámen vzkříšení," šeptl Harry.

,,Jsi hrozně statečný, zlato," řekla rudovlasá žena dojatě.

,,Proč jste tady ? Vy všichni ?"

,,Nikdy jsme neodešli," řekl jeho otec. James.

,,Bolí to ? Umírání ?" zeptal se Harry šeptem.

,,Je to rychlejší než usínání," ujistil jej jeho kmotr s úsměvem.

,,Jsi skoro u konce."

,,Mrzí mě to. Nechtěl jsem, aby kvůli mně někdo zemřel," zesmutnil Harry. ,,Remusi, váš syn."

,,Jednou mu řeknou, za co jeho rodiče zemřeli. Jednou to pochopí," odvětil Remus klidně.

,,Zůstanete se mnou ?" zeptal se Harry.

,,Až do konce."

,,A on vás neuvidí ?"

,,Ne, jsme tady. Ve tvém srdci, víš ?" šeptl Sirius a ukázal na místo, kde dosud splašeně bilo srdce jeho kmotřence.

,,Buďte mi nablízku."

,,Vždycky."


PROSÍM ČTĚTE!

Dneska výjimečně vyšly dvě části této knížky a to z jediného důvodu: Jako obrovské poděkování za to úžasné číslo, které se u této knížky nachází. Strašně moc vám děkuji za vaší aktivitu a počet čtení.

Přemýšlela jsem, že bych udělala nějaký speciál za 30 K, ale bohužel mě nic nenapadlo, ale pokud by někdo měl nějaký zajímavý nebo jakýkoli nápad, dejte mi vědět do komentářů a pokud to bude možné, tak to ráda udělám :).

Mějte se krásně !:)

Citáty našich oblíbenců (HP)Kde žijí příběhy. Začni objevovat