83. Paní Weasleyová

1.3K 160 9
                                    

„Bill má teď prrávě straššně napilno, prracuje od rrána do večera, a já dělám jen na částešný úvazek u Grringottových, abych si zlepčila angličtinu, tak mě sem na párr dnů prršivezl, abych se poršádně seznámila s jeho rrodinou. Moc rráda jsem slyšela, še pršijedeš – tady není šádná velká sábava, kdyšš nepočítáš varšení a slepice! Tak dobrrou chuť, Arry!" zamumlala Fleur, poté se ladně otočila a vyběhla ven

„Pf!" ulevila si paní Weasleyová.

„Mamka ji nesnáší," šeptla Ginny.

„To není pravda!" ohradila seokamžitě paní Weasleyová. „Jen si myslím, že to zasnoubení trochu uspěchali, to je všechno!"

„Znají se už rok," zapojil se do rozhovoru Ron a pokrčil rameny.

„No to zas není tak dlouho! Já samozřejmě vím, proč to šlo tak rychle. Může za to všechna ta nejistota, když se teď Vy-víte-kdo vrátil. Lidé si říkají, že zítra už třeba nebudou naživu, a tak uspěchávají všechna možná rozhodnutí, která by si jinak důkladněji rozmysleli. Když byl Vy-víte-kdo naposledy na vrcholu sil, bylo to stejné, zamilovaní vyváděli a prchali spolu..."

„Včetně tebe a taťky," skočila své matce do řeči Ginny a zlomyslně se zahihňala.

„No prosím, ano, jenže váš otec a já jsme byli stvořeni jeden pro druhého, tak jaký mělo smysl čekat?" namítla paní Weasleyová. „Zatímco Bill a Fleur... no... co mají vlastně společného? Bill je takový pracovitý, domácky založený člověk, kdežto ona je..."

„Kráva," přikývla Ginny.

Tak další kapitolku máte tady. 😊

Koho byste chtěli příště ? Pište do komentářů. Jméno, které se tam objeví nejvíckrát, bude v pristi kapitolce..:)

Btw. Strašne moc děkuji za 23 K.♥♥♥

Citáty našich oblíbenců (HP)Kde žijí příběhy. Začni objevovat