Ben kendime bir söz verdim. Dostlarım hariç kimsenin yanında ağlamak yok. Annemin babamın yanında bile.
2 sene önce kardeşim gibi sevdiğim arkadaşımın ölümüne neden oldum ben. Daha 16 yaşındaydık. Beren le çok iyi anlaşırdık. Oda bizim tayfadandı.
Ama Berenin ailesi yoktu. Koruyucu ailede kalıyordu.Beren in bir sevgilisi vardı. Çocuk serserinin tekiydi. Bereni hep uyarırdım o çocuktan uzak durması için. Ama seviyordu işte.
Selim in Bereni aldattığını öğrenince şaşırmadım. Bunu gidip diyer kızlara anlattım. Güneş söylemem gerektiğini söyledi. Diyerlerinede hak verdi.Gidip Beren e anlattım. Ağladı parçaladı kendini. Aradan bir ay geçtikten sonra Selimden ayrilmıştı bile. Artık Selime karşı sadece kin besliyordu. Beren ayrıldığın dan beri Selim kızın peşini bırakmıyordu.
Bir gün Beren le dışarı çıkmaya karar verdik. Gezdik eylendik. Eve gitmek için taksi sokağı arıyorduk. Issız bir sokağa girdik. Taksi ararken önümüzde siyah bir araba durdu. İçinden Selim çıktı. Beren in kolundan tutup arabaya binmesini söyledi. Hemen Berenin önüne geçtim. Bana tokat attı. Bende onu yumruklama başladım. Arabanın içinden arkadaşları çıktı. Beni tutup yere fırlattılar. Beren ağlamaya başladı. "Simay nolur kurtar beniii. Yalvarırım bırakın benii. Simayy" bağırışları kulağımda yankılanıyordu. Arabayı son gaz sürüp ıssız sokakta kayboldular. Ne yapıcamı bilemedim. Hemen polise gittim. Bize bir haber gelirse haber veririz dediler. Ben bunu yediremeyip. Başladım karakolu dağıtmaya. Karakoldan kovdular.
...
1 sene geçti hala haber yok. O günden sonra sanki uçup gittiler.Berenin ölmesi benim suçum. Çünkü Selim bana bir teklifte bulunmuştu. Benimle birlikte olmassan Bereni kaçırıp öldürürüm dedi. Ben bunu arkadaşıma yapamazdım. Kendimede yapamazdım bu yüzden kabul etmedim. Selimin böyle bişeye kalkışacağını düşünmüyordum.
Berene söz vermiştim onu korucam diye. Ama şimdi ne oldu. benim arkadaşım Berenim öldü....
Hepsi benim suçum. Çünkü Selimi kendime aşık etmiştim istemsiz olarak.
Peki bu olay tekrar karşıma gelecekmi...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KENDİNLE YÜZLEŞ!
Teen FictionSakin diyemiyecek kadar cesur bir kız. Küçükken kendine bir söz vermiş "dostlarım hariç kimsenin yanında ağlamıcam". Dışarı karşı ne kadar ğüçlü gözüksede kendini hep güçsüz gören bir kız. "Seni sevmiyorum Çağan sadece hayallerime çok yakışıyorsun"...