Ben Simay Yalçın. 18 yaşındayım. 12 sınıfa gidiyorum. Bir ikiz kardeşim var Seray. Genelde iyi anlaşırız. Mutlu bir ailemiz var. Arkadaşlarıma gelicek olursak uzay, Güneş, Emirefe, Atahan, Ceylin, Demir hepside kardeşim diyicek kadar sevdiğim arkadaşlerım. Bunun nedeni çocukluk arkadaşı olmamız. Ceylinle, uzay hariç tabi. Ama onlarlada aynı şekilde çok sevdiğim arkadaşlarım.
__________________________________
Bugün 12. Sınıfın ilk dönemi. Heyecanlımıyım ... Deyilim. Göz bandımı çıkarıp saate baktım. Okula gitmeye 23 dk kalmış. Off nası hazırlanıp kahfaltı yapıcam bu kadar az vakitte. Salak Seray kendi hasırlanmıştır kesin. Beni kaldırmasını söylemiştim.
Dolabımı açtım siyah kısa etek ve beyaz olan formaları giydim.sarı saçlarım uzun olduğu için gevşek bir at kuyruğu yaptım. Rimel, eyeliner, birde parfümü sıktım. Ruj sürmem çünkü dudaklarım dolgun ve renkli ve herkez dudaklarımın bu halini seviyo. Ayakkabı olarakta vans larımı giydim. Merdivenlerden aşağı indim ve kahvaltı masasına oturdum. Seray yine süslenmiş sanırsın podyuma çıkıyor hanım efendii. Babam geldiğimi görünce "günaydın kizım" dedi. Bende aynı şekilde tepki verdim ve babamla annemi öptüm. Serayında yanağından makas aldım. Seray bana döndü ve "ya kızım yapma şunu sinir oluyorum diyorummm" diye cırladı. Bende onu taklit ettim. " yo kozom yompmo şono sonor oloyorom diyoromm" dedim ve büyük bir kahkaha koptu evin içinde. Annemle babam gülünce bende gülmeye başladım. Seraya baktım kızgın tavuklar gibi posarmıştı. Yemeğimizi hızlı bir şekilde yedik ve hemen kendimizi evin bahçesine attık. Siyah mini coper modeline benzeyen ama mini coper olmayan siyah phorshe me bindik.
Serayda benim arabamla geliyordu çünkü bayan kokonat ehliyet alamadı. Arabaya bindik ve ben yine gazı kökledim. Seray saniyeler geçmeden bağırmaya başladı. "simayy yavaşlasana delimisin sen ya biyere çarpıcaksın aptal kafaa". Evet ben bir hız tutkunuyum. Hemde çok .o yüzden hep hızlı kullanırım tabi annemle babam arabada olunca işler değişiyor. "Bana bak bayan kokonat sen şu an nerdesin? Ah dur söyleme benim arabamda! Ve senin ne yapman gerekiyo. Evet doğru bildin... Susman gerekiyo. Bu yüzden kapa o çeneniiii" diye bağırdım. Hemen somurtarak cam tarafına döndü. Tabi bende kendimi kutlayarak zafer gülüşümü yaptım.__________________________________
Okula geldiğimzde kimse bahçede yoktu. Geç kalmıştık. Seray bana kızgın kızgın baktı. "Ne var Seray yolda yavaş sür diyen sendin". Dedim . "of tamam yürü hadi". En üst kata geldik. Seray kapının önünde durdu ve " ya Simay ilk sen gir ben utanırım" . " çekil önümdende açıyım kapıyı "dedim sinirli bir şekilde. Kapıya tıklamadan içeri girdim. Arkamdanda seray girdi hoca bize tip tip bakarak "size kapıyı çalmanız gerektiğini öğretmedilermi ve içeri girebilirsiniz diye bir şey söylemedim. Ben arkadaki her zaman tek oturduğum sırama baktım bir tane meteordan fırlamış taş gördüm. Ben sırama ilerlerken Seray hocaya cevap verdi. "Birincisi bize kapıyı çalmayı öğrettiller ama bizim felsefemiz alanına girmiyo. İkincisi size girebilirmiyiz diye sorduğumuzu hatırlamıyorum." dedi. İşte benim kızım. Normalde hocalara saygısızlık yapmayız ama ingilizce hocamız bize takmış durumda. Ayrıca sürtükte, yaşı ortalaklma 24 falan. Bi keresinde beni okuldan bile attırmaya kalktı. İkimizde sıramıza oturduk bizim çocuklar bizi görünce hemen hepsi sırıtı. Zaten kompile bir sırada bizim tayfa oturuyo ama şu benim sıramdaki yeni çocuk hariç. Sırama oturdum ve yanımdaki çocuğa döndüm sırıtarak " meraba ben Simay ve sıramda neden oturuyosun ." bana döndü " nerde oturucağıma kendim karar veririm." dedi. Hıhh bu kim olduğunu sanıyo acaba. Dürüst olmak gerekirse çok yakışıklıydı. Cildi resmen parlıyor. Bisey demeden oturdum yanına.
Beni takmayarak önüne döndü. Sanırım bu konu kapandı anlamına geliyor. İsmide çağan mış. Yan sıradaki sürtük çağırırken duydum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KENDİNLE YÜZLEŞ!
Ficção AdolescenteSakin diyemiyecek kadar cesur bir kız. Küçükken kendine bir söz vermiş "dostlarım hariç kimsenin yanında ağlamıcam". Dışarı karşı ne kadar ğüçlü gözüksede kendini hep güçsüz gören bir kız. "Seni sevmiyorum Çağan sadece hayallerime çok yakışıyorsun"...