Prolog

293 17 5
                                    


Jestem Caroline Wood. Mam 16 lat. Oto moja historia..

Właśnie byłam w drodze do szkoły. Moje brązowe kosmyki włosów opadały na moje zielone oczy. 

- O patrzcie ! Idzie ta pokraka ! - słyszałam głosy za sobą, gdy szłam szkolnym korytarzem. 

A wszystko zaczęło się : 

Miałam wszystko. Przyjaciół, chłopaka ( nawet kilku ). Wszyscy mnie lubili. Mogłam mieć każdego. Jednak pewnego dnia na imprezie ktoś dorzucił do mojego drinka "tabletkę gwałtu". Zrobili filmik ze mną w roli głównej. Cała szkoła go widziała. Od tego momentu zmieniłam się w pośmiewisko szkolne. Nie ma mi kto pomóc. Nie mam przyjaciół. Mój tata ostatnio się wyprowadził od nas. Po prostu zostawił mnie w takiej chwili. Z mamą nie mogę o tym porozmawiać, ona jedynie uważa, że do niczego się nie nadaje. 

___________________________________________________________________________________

Jestem Cameron Brown. Mam 17 lat. Jestem brunetem o niebieskich oczach, mam dużo tatuaży. Oto moja historia..

Wydawało by się, że wszystko jest okej, ale nie jest. Moja mama jest uzależniona od wódki i narkotyków. Mój ojciec znęca się nade mną i nad moją siostrą. Niby nie jest tak źle, ale ostatnio dowiedziałem się, że mój najlepszy przyjaciel mnie wykorzystał, żeby umówić się z moją siostrą.  

Oto pierwszy rozdział mojej drugiej książki ! Myślę, że Wam się spodoba i zapraszam do czytania.

Ps. Pierwszą moją książką jest : "Będziemy razem, zobaczysz"  

BliznyOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz