AşK-1.Bölüm-İzMiRe DoĞrU

8 1 4
                                    

İstanbul'un en güzel semtlerinden birinde yani Bebek'te oturuyorduk.Evimiz tripleks'idi.Annem babamdan ayrıldığından beri beni pek önemsemez olmuştu.Ayrıca bir de başıma üvey baba çıktı.Neyse vilayetim babamda. Haftada bir gün annemi ziyarete gidiyorum.

Bu arada babam İzmir'e taşınacağımızı söyledi.Ne kadar üzülsemde burada kalmanında pek iyi olmayacağını düşünüyorum.Babam fazlaca zengin olduğundan İzmir'de de burdakine benzer bir yaşamımın olacağını düşünüyorum.

Ama buradaki arkadaşlarımla her hafta alışverişe çıkmayı çok özleyeceğim.Limitsiz kartlarımı arkadaşlarımla kullanmayı çok özleyeceğim.Her gün gittiğim kafeyi çok özleyeceğim.Buranın kokusunu çok özleyeceğim.

Annem ile vedalaşmaya gittim. Eve geldiğimde kahyamız Hüseyin abiyi bavullarımı arabaya koyarken gördüm.Gözlerim dolmuştu.Babam şefkatle bana sarılıp:

Üzülme prensesim. İzmir'de daha güzel bir yaşam bizi bekliyor.
Bu sözlere inanmak istiyordum.Ama burası benim doğup,büyüdüğüm yerdi.Burdan ayrılmak benim için çok zor birşey.

Babam:

Tatlım.Oyalanırsak uçağı kaçırırız. dedi

Arabaya binmiştim.Havaalanı evimize (eski evimize) çok uzak olmadığından dolayı çabuk varmıştık.O sırada bizim bineceğimiz uçağın kalkış anonsu duyuldu.Hemen uçağa bindik.Kemerimizi bağlayıp oturduk.Ben cam kenarında oturuyordum.Doğup büyüdüğüm şehire bakıyordum.Babam maalesef iki koltuk önümde oturuyordu.O sırada yanıma kas yığını bişey oturdu.

Mavi gözlü sarışın bir olağanüstü varlık.

Analar neler doğuruyo be dedim içimden vay be iç ses duygusallığı ne ara yok ettin dedim iç sesime.

Olağanüstü varlık konuşmaya başladı:
Meraba ben Umut

Ben:
Adını sormadım.

Dışses kendine küfrettirmesene bu yakışıklı senle konuştu.

Olağanüstü varlık:

Hımm arkadaşın olmak istemiştim.

Ben:

Olabilir.Benim adım Eda.

Olağanüstü varlık:

Tanıştığıma memnun oldum.

Ben :

Bende.

Umut:

Neden İzmir'e gidiyorsun?

Ben:

İzmir'e taşınıyorum.Peki ya sen?

Umut:

Bende izmire taşınıyorum.

Ben:

Hımm.Acayip bir tesadüf.

Umut:

Evet.Annem ve babam önden eşyaları götürdüler ben de şimdi gidiyorum. Bu arada izmiri çok iyi biliyorum.

AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin