inanmıyorum

4 0 0
                                    

Odamın banyosuda varmış.Aslında önceki odamdada vardı ama bu banyo çok büyük ayy en sevdiğim kokular ,parfümler ,duş jelleri,5-6 lif,en sevdiğim sabunlar, yeni alınan parfüm kokan havlularım,mis kokan bornozum hepsi harika idi.

Duş aldıktan sonra saç parfümümü sıktım saçımı taradım kuruttum şekil verdim Katılaştırıcı ve güzel koku verici saç spreyimi sıktım.Sıra elbise seçmekte eveeet bu en zoru sanırım hımmm buldum ince askılı toz pembe elbise,ayakkabı olarak krem rengi ayyy burda takıldım krem rengi bisürü ayakkabım var.Hımm stiletto modeli olanı seçeyim.Çok güzel oldu.Jasmin kokulu parfümümü sıktım.Asansöre binip 0'a bastım.Babam tekli koltukta oturuyordu.Gidip yanağını öptüm. O da benim yanağımı öptü.

Babam:Benim prensesim çok güzel olmuş.

Ben : Teşekkür ederim babacığım.Sende çok yakışıklı olmuşsun.

Babam mavi bir simokin giymişti.Çok yakışıklı olmuştu.Odunsu parfümü çok güzel kokuyordu.

Ben:Babacım aldığım parfümü sıkmışsın.

Babam:Evet canım kızım. Artık gidelim mi?

Ben:Tabi.

Babam arabaya doğru gitmeyince yürüyerek mi gideceğiz? dedim.Babam evet dedi.Sana dedim ya komşuyuz bahçemiz birleşik evin önüne gelince durduk.Babam işte burası dedi.Baktığımda bizim evimizin karşısında olduğunu gördüm.Benim odam onların evine bakıyormuşta haberim yokmuş babam dedi.Neyse evin kapısına geldik.Bu arada burası bir siteymiş ama bina boyunda tek aileye göre hazırlanmış.Bizim ev ile komşumuzun evi karşı karşıya ve arasındaki boşluk birbirine çok yakın.Yaklaşık iki metre var.

Kapıyı çaldık.Bir hizmetli kadın açtı kapıyı. Buyrun dedi.Geçtik.Bize salonu gösterdi.Bizi selamladılar.Oturduk.Hoşgeldiniz dedi kadın.Hoşbulduk dedik.Kadının adı Ece.Adamın adı ise Kenan  imiş.Bir de oğulları varmış.Ece Hanım hizmetiyi çağırıp Umut nerede kaldı? Dedi.Hizmetli ise geliyor efendim dedi.Ve geldi.Meraba dedi hoşgeldiniz filan dedi.

Ben:İnanamıyorum.Umut?    Dedim

Babam:Tanışıyor muydunuz?

Umut:Uçakta yanımda oturmuştu da. Dedi

Ben:E-evet. Dedim niye kekeledim ki neyse boşver.

Babam:Hımmm peki.

Ece Hanım :Arzu edersiniz artık masaya geçelim.

Kenan Bey:Bence de geçelim buyrun dedi eliyle göstererek.

Geçtik.Masa resmen 12 kişilikti bu ne ya altı üstü 5 kişiyiz.Çok güzel gözüküyordu.İki baş köşede Kenan (B) ve babam oturuyodu.Ben babamın çaprazında ,Umut karşımda Anneside onun yanında oturuyodu.Yemeği yidik.Salona oturduk.Babamla babası yani Kenan bey ile babam iş konuşuyorlardı.Ece hanım yorum yapıyordu.Benim ve umutun canı sıkılmış olacak ki Ece hanım:

Siz isterseniz umudun odasına geçin dedi.Başımla onayladım umutda aynısını yaptı.Asansöre bindip 6 ya bastı.

Ben:Senin odandamı 6. Katta?

Umut:Evet.Anlaşılan seninde öyle.

Kapı açıldı odasına girdik.Odası tam genç odası gibi hazırlanmıştı.

Ben:Odan çok güzel.

Umut:Teşekkür ederim.

Ben : Rica ederim.

Umut:Otursana dedi yanındaki koltuğa hafif vurarak.

Ben:Sen çok yakışıklısın biliyormusun? Dedim haýırrrrrrr.içimden geçenleri söyledim

Umut:Biliyorum.Sende çok güzelsin. dedi.

Ben: G-Gerçekten mi?

Umut:Evet.Seni çok seviyorum ben ilk gördüğüm andan beri.

Ben:Nasıl yani anlamadım

Umut:Nesini anlayamadın ki?Seni seviyorum.





































































AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin