Sokkoló hatással volt rám kérdése. Kapkodtam a levegőt, fogalmam sincs mit válaszoljak rá.
-Pe-persze.-dodogtam ki - de miért?
-Nos... Anyám lelépett és hát engem ő védett aputól. Mivel neki a kisöcsém a szent. Ígyhát fogtam magam és leléptem.-mesélte. Meglepő.
-És a holmijaid? Semmit nem hoztál magaddal?-néztem rá bután.
-Nem épp, hogy a telefonomat fel tudtam kapni aztán már jöttem is..De holnap dolgozik, az öcsém meg nyári oviban van így holnap haza tudok ugrani cuccokért.-magyarázkodott.
-Oké, oké. Csak még azt nem tudom, hogy hol fogsz aludni..-gondolkodni kezdtem.
-Nekem jó a kanapé is. Vagy a hely melletted.-nézett rám kaján mosollyal az arcán. Nevettem rajta. Bár lelkem legmélyén szerettem volna, hogy éjszaka ott legyen mellettem.. Azt hiszem szerelmes vagyok Oliverbe. Bár ez nem 100%-os érzelem.
-Aludhatsz a szobámban én meg majd anyuékéban.-mosolyogtam rá.
-Rendben.
Bevezettem a szobámba megmutattam neki a fürdőt, és a lelkére kötöttem, hogy az íróasztalba ne nyulkáljon. Másik ágyneműt húztam neki.
-Nos tessék. Ha kell valami még szólj nyogodtam.-léptem ki a szobából és csuktam be magam után az ajtót. Lebaktattam a lépcsőn be anyám szobájába. Elpakoltam a gönceit majd elrendeztem magamnak az ágyneműt. Felszaladtam a lépcsőn, mert eszembe jutott, hogy kellene a pizsamám és a smink eltávolító dolgaim, az arctisztízóm meg ilyenek. Bekopogtam az ajtón, majd benyitottam. Oliver egy szál alsóban állt az íróasztalom nyitott fiókja mellett. A rajzaimat leste. Odafordította fejét felém. Csodálkozva nézett rám. Elvörösödött arccal álltam ott az ajtóban. Láttam kitetovált, kidolgozott felsőtestét és valami furcsa anyajegyet oldalán.
-El ezek a rajzok gyönyörűek. Te csináltad?-nézett rám meglepetten.
-I-igen. De megkértelek, hogy ne nyulkálj bele.- rohantam oda majd pakoltam el a dolgaim.
-Ne haragudj de hajtott a kívancsiság.-szégyelte el magát.
-Hát mostmár mindegy.-mosolyogtam rá- amúgy csak pizsiért jöttem meg pár dologért te nem kérsz inkább egy pizsit?- néztem végig rajta fülig vörös arccal.
-De pontosan ezt akartam kérni. Nem akartalak zavarba hozni.- nevett rajtam.
Felkaptam a dolgaim, előkerestem egy pizsit magamnak, ami ma egy sötét felső és egy szürke nadrág lett. Leszaladtam apu szobájába. Előkerestem Olinak egy melegítőt és egy felsőt és vissza siettem vele az emeletre. Odaadtam neki majd jó éjt kívántam és ott hagytam. Lementem a fürdőbe lemostam a sminkem lefürödtem, majd még egyszer át mostam az arcom a tisztítóval. Felöltöztem, majd elfeküdtem az ágyon mikor hallottam valamit az ablak felől. Mintha kis kövekkel dobáltál volna. De nem. Csak az eső kezdett rá. Nagyon jó. Fél 11. Nem tudok aludni. Felmentem az emeletre. Bokopoktam az ajtómon.
-Gyere be.-szólt ki. Benyitottam Oliver kint ült az erkélyen nézte ahogyan hullanak az esőcseppek.
-Ne haragudj, hogy zavarlak. Csak nem tudok aludni. Feljötem hozzád hátha...-elakadt a szavam. Nem tudtam ki mondtam az utolsó szavakat.
-Hátha?-nézett rám furán.
-Hátha...hátha..veled aludhatok esetleg.-nyögtem ki neki- De ez csak egy kósza ötletke. Ha nem akarsz nem muszály.-hajtottam le a fejem. Bejött a szobába. Meg fogta az államat és felemelte arcom. Láttam ahogy az eső áztatta hajáról folyik le az arcára, majd azon végig a víz. És itt jöttem rá. Tényleg szeretem. Beleszerettem az egyetlen fiú barátomba. Nem szabad, hogy megtudja. Különben végén.
-Nyugodtan. Elvégre a te szobád.-mondta egy édes mosoly kíséretében. Beszaladt a fürdőbe, megtörölte a haját és jött is vissza. Befeküdtünk az ágyba egy ideig még beszélgettünk, ám egyszer átkarolt és akkor tűnt fel, hogy elaludt. Édesen alszik. Akár egy angyal. Kis idő után engem is elnyomott az álom. Hiszen biztonságban éreztem magam az ő karjaiban.