10. rész

11 1 1
                                    

Sminkelés után mentünk is a bankba levenni a pénzt. Mikor ezzel végeztünk bevásároltunk és mentünk is haza.
*hetekkel később*
Ma vagyunk egy hónaposak Olival. És még mindig nem volt meg az eslő csók. Bár ez nem nagyon érdekelt hiszen örülök, hogy mellettem van. Ez idő alatt betöltöttem a tizenhatodik életévemet. Épp teszek veszek a konyhában mikor szól a csengő. Mivel életem dolgozik nekem kell ajtót nyitnom. Senki nem állt ott, de egy nagy csokor rózsa feküdt a küszöbön egy kis kártyával. Bevittem a lakásba a csokrot és vázába raktam. Majd elolvastam a kártyát.
"Remélem tetszett a csokor. De ez még nem minden. Este mire hazaérek csinosan legyél felöltözve. Addig is csók..Oliver.xoxo" Hova akar ez menni..? Most ez teljesen mindegy, répillantok az órára és látom márcsak másfél óra van az érkezésig. Sietve megyek a fürdőbe, lekapom itthoni ruhámat, majd letusolok és hajat is mosok. Miután végeztem berohanok a szobába, felkapok egy fehérneműt. Kinyitottam a szekrényt és egy csinos ruhát keressek. A választásom egy fekete, csipkés egyberuha lett. Felvettem hozzá szintúgy fekte tűsarkúmat. Utam a fürdőbe vettem a hajam loknisra csináltam meg. Némi alapozó és szempillaspirál után, húztam egy cicás tusvonalat.
-Azt hiszem a sminkelkést letudtam.-jelentettem ki magamnak.
Hangos dudálásra lettem figyelmes. Felkaptam a telefonomat és rohantam le az emeletről mennyire ebben a cipőben lehet. Felkaptam a kulcsot a polcról, vettem egy kabátot és már kint is voltam a lakásból. Oliver állt a ház elött, öltönyben egy szál rózsával. Oda siettem és a nyakába vettem magam.
-Istem..-akad el a szava.-Olyan.. gyönyörű vagy!- csillant fel a szeme.
-Köstönöm szépen.
Beültünk az autóba és valami drága étteremhez mentünk.
-Wao.-csillantak fel a szemeim.-Gyönyörű helyre hoztál.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Dec 02, 2016 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

My LifeWhere stories live. Discover now