10

1.6K 147 6
                                    

Rozdział pisany z perspektywy Natalii.

Axele i Olivia prawie siłą wyciągnęły mnie z kawiarni. Nie że ich nie lubiałam, tylko miałam troszkę inne plany na ten wieczór. Chociaż ostatecznie spędzenie czasu z moimi przyjaciółkami też nie brzmiało najgorzej, zwłaszcza że nie widziałam ich od bardzo dawna.
Axele i Olivia przyprowadziły mnie do mojego domu, i zaprowadziły do szafy, w sypialni, w której zaraz po posadzeniu mnie na łóżku zaczęły grzebać.
-Ax? Liv? Co robicie?- spytałam po kilku minutach ciszy.
-Nat, szukamy ci ciuchów na twoje z...
-OLIVIA ZAMKNIJ SIĘ!- krzykiem przerwała siostrze Axele.- Nicolas ma dla ciebie niespodziankę.
-Serio? Jaką?- zadałam kolejne pytania.- Proszę powiedzcie mi...
-Masz urodziny. O patrz! Ta sukienka będzie idealna.- powiedziała Liv, wyciągając z szafy białą sukienkę za kolano.
-Cudowna, gdzie ją kupiłaś?- odezwała się Ax.
O nie, tylko nie ta sukienka. Co ona jeszcze robi w moich ubraniach, dlaczego wcześniej jej nie wyrzuciłam.
-Nat? Natalia?- dziewczyna zaczęła mną potrząsać.- Wszystko dobrze?
Pokiwałam twierdząco głową i podeszłam do swojej szafy, po chwili wyciągając z niej czerwoną sukienkę przed kolano.
Dziewczyny od razu ją zaakceptowały i zajęły się moim makijażem.
Po półtorej godzinie prowadziły mnie uliczką do kawiarni Nicolasa.
W środku między całą masą kolorowych balonów stali rodzice Nicka i moja mama. Gdy przekroczyłyśmy próg, z zaplecza wyszedł Nick...

Niespodzianka ◾5 ✔Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz