Work 1.

1.4K 86 4
                                    

Chapter 1-Work

Audrey

Alarma mea incepu sa sune tare,Marimba mergand chiar langa capul meu.Am mormait si am luat telefonul,incercand sa il inchid cu ochii pe jumatate inchisi.In cele din urma am reusit si am suspinat usurata.M-am pus din nou in pat pentru cateva minute,incercand sa ma trezesc.In cele din urma am aruncat cuvertura de pe pat si m-am dat jos din el.

Am iesit din camera mea pe hol,batand la urmatoarea usa.

"Olivia scoala-te"Am spus,lovind usa cu palma mea.Am auzit sunete si o bufnitura care mi-a comfirmat ca a cazut din pat asa cum face in fiecare zi.Am clatinat din cap razand de ea si indreptandu-ma spre baie.

Am stat in dus pentru cateva minute,punandu-mi sampon cu miros de nuca de cocos in parul meu lung si negru.In cele din urma am hotarat sa urc inapoi in dormitorul meu.Am auzit-o pe Olivia gatind ceva in bucatarie.

"Ce faci azi?"ma intraba Olivia in timp ce imi pune farfuria in fata."Ai o sedinta foto?"

"Am una in aceasta dimineata si apoi seara am tura la restaurant."i-am raspuns.Am fost un model part-time,facand sedinte pentru anumite marci de branduri minore si lucruri.Am lucrat la un micut restaurant italian restul timpului.Am fost nevoita sa ma mut la Los Angeles pentru a deveni o actrita,la fel ca toata lumea.Am intalnit-o pe Olivia cand eram in cautare de o clega de camera,si de atunci suntem cele mai bune prietene.

Rasfoiam prin calculator dupa anunturi de locuri de munca pentru actrite in timp ce sorbeam din cafeaua mea.Olivia se tranti langa mine,parul ei blond strans intr-un coc lejer.

"Spune-mi daca gasesti ceva interesant."A spus ea,luand o muscatura mare din clatita.Olivia a fost un model.Ea a lucrat cu nume de branduri importante,cum ar fi Chanel inainte.Am fost geloasa,dar acum sunt aici ca sa devin o actrita.

"Asta suna bine."i-am spus,si am apasat pe unul dintre anunturi citindul cu voce tare."Actrita necesara pentru a lucra in fiecare zi.5 cifre de pornire.Trebuie sa fie capabila sa faca fata presiuni.Trimite portofoliul si noi te vom contacta daca suntem interesati."

Olivia stramba din nas"Suna superficial, Audrey.Probabil un ciudat care vrea sa te imbraci ca o servitoare si sa ii cureti casa."

"Pentru,un salariu de 5 cifre i-as curata goala toata casa"Am tachinat-o.Am dat click pe link si am completat CV-ul inainte de a trimite portofoliul meu online.Am luat poza mea preferata cu mine.Parul meu era dezordonat dar machiajul era perfect.Aveam un pulover neon cu o bluza de culoare inchisa si pantaloni scurti.(poza din dreapta) "Gata".

Ea a dat ochii peste cap si  s-a ridicat,luand farfuriile noastre si punandule in masina de spalat vase."Trebuie sa plec,agentia ma va omori daca intarzi din nou."

"Pa!"Am spus si ea a fugit spre usa.E-maill-ul scoase un sunet dupa ce am terminat de mancat.Aceasta era un e-mail de la persoana caruia i-am trimis portofoliul meu.Mi-a dat ora si locul pentru maine la auditie.Am zambit fericita inainte de a inchide calculaorul si a merge la munca.

****

"Buna treaba,Audrey! Stai."Spuse fotograful."Inca cateva cadre."

In cele din urma am terminat si am coborat de pe platforma pe care stateam.Tinuta era inconfortabila si abia asteptam sa o dau jos.Am auzit aplauze in spatele meu si m-am intors.

Olivia statea sprijinita de perete,ranjind. "Buna treaba.Da,acum mana pe sold.Perfect.Acum zambeste."ma tachineaza ea.

"Nu toate dintre noi sunt modele Liv.Walmart are nevoie de modele ca tine."M-am intors inapoi,razand.

"Acest lucru nu este de fapt pentru Walmart,nu?"A sous ea cu ochii mari si in stare de soc.

"Nu e chiar mai rau."i-am raspuns.

"Nici nu vreau sa stiu."

"Este Gap."

"Oh,Doamne"suspina ea,in timp ce ma urma in vestiar pentru a ma schimba.

"De ce nu te uiti pentru un loc de munca mai bun sau as putea vorbi cu agentia la care lucrez eu,vine o sedinta Michael Kors si poate ai putea lucra si tu la ea.."

Am strambat din nas,schimbanduma inapoi in hainele normale."Nu,nu sunt aici pentru a fi un model.Eu fac asta doar pentru bani.Stii ca vreau sa fiu actrita.Vrei sa mananci cu mine inainte de locul de munca?"

Aceasta este prima parte din capitolul unu,sunt obosita si nu pot traduce tot capitolul pentru ca este lung.Scuzati greselile de ortografie dar este tarziu si imi este somn.Urmatoarea.parte.din capitol cred ca o voi posta sambata,depinde daca am timp.

Kisses :*

Role Play (Harry Styles) TRADUSAWhere stories live. Discover now