"Da,am masina mea."A raspuns ea. "Nu esti asa de inalta ca sa fi model oricum."M-a tachinat ea.
"Nu toate dintre noi suntem modele perfecte,bitch."(suna mai bine in engleza) M-am intors inapoi uitanduma la Olivia cum se urca in masina.Olivia este frumoasa,inalta si subtire.Fata ei este ca a unui model perfect facut.
Ea si-a dat ochii peste cap si a pornit masina,ducanduma la locul de munca.A oprit masina si am coborat,intrand in local uitandune dupa o masa in spate pentru a putea manca mai intai.Am comandat ca de obicei,pentru mine spaghete si pentru ea o salata.
"Ai vesti de la auditia aia ciudata de dimineata?"A intrebat ea.
"Da,este maine chiar"i-am raspuns.
"Ei bine,noroc."
Mancarea noastra a sosit si am inceput sa mancam repede.Olivia a plecat pentru a se vedea cu prietenul ei model iar eu am pus pe mine sortul de chelnerita plin de farmec.Am oftat si am mers la prima masa.
Un baiat blond se vedea din spatele meniului,avea ochii albastri.
Ochii mei au crescut recunoscandul.
"Sst!"Sopti el."Te rog comportate normal."
"Tu-tu.."m-am balbait,incercand sa imi gasesc cuvintele.
"El este Niall si eu sunt Louis".a spus celalalt,lundusi meniul din fata pentru al putea vedea "Ia o gura de aer."
Am chicotit usor,fata mea rosind."Nu,sunt bine.Imi cer scuze.Doar surprinsa sa va vad intr-un loc ca asta.Colega mea de camera este un mare fan.Ce ati vrea sa beti?"
"Amandoi am vrea o Coca-Cola.Nu esti un fan?"Adorabilul brunet a intrebat,zambind.
"Nu,sunt.Dar nu un fan obsedat ca unele fete"Am ras.
Niall dadu din cap,intelegand."Da,unele fete sunt nebune.Ai putea sa nu spui nimanui ca suntem aici,uhm,scuze care este numele tau?"
"Bineinteles ca da!Si numele meu este Audrey."i-am raspuns.Am luat comenzile lor si m-am intors pentru a le da mai departe.Niall Horan si Louis Tomlinson sunt in restaurantul unde lucrez.Tare.Ei au o muzica buna,sa nu mai spun ca toti sunt foarte atractivi.M-am dus in cealalta parte a reastaurantului,pentru a prelua comenzile si a aduce mancarea.Cand le-am adus bauturile baietilor,ei au zambit si mi-au multumit.Cand m-am intors ca sa le reumplu bauturile baietilor cateva minute mai tarziu Louis vorbea suparat la telefon.
"Unde esti?"A spus el."Nu te misca.Venim.Hazz trebuia sa opresti asta."El a inchis suparat telefonul si l-a lasat sa cada pe masa.Niall isi trecu mainile prin par,suparat.
"Uhm,aveti nevoie sa vi le reumplu?"Am intrebat usor.Amandoi s-au uitat in sus surprinsi si realizand abia acum ca ma aflam la masa lor.
"Nu,multumesc."mormai Louis."Doar dane nota."
"Sigur."Am zambit,dandule nota.Au platit,si au plecat la fel de repede cum au venit.
****
"Liv,esti acasa?"Am sunat si am descuiat apartamentul nostru.
"Da,Jake si cu mine suntem aici."Ea a raspuns.Am intrat in camera de zi vazando cum sta cu prietenul ei model,uitanduse la un film.
"Nu o sa crezi ce s-a intamplat azi la locul de munca."am spus,asezanduma langa ea.
"Ce?"A intrebat ea.As putea spune ca este interesata.
"Louis si Niall au venit in restaurant."
"Ce?"A spus ea si ochii i-au crescut uitanduse la mine."Glumesti.Spune-mi ca glumesti."
"Vorbesc serios."
"Si tu nu m-ai sunat?!"Ea a tipat,aruncandusi mainile in aer."Asta ar fi fost sansa mea!"
Am ras atunci cand Jake isi drese glasul."Chiar aici,iubito."A tachinat-o el.
"Tu esti unic,cu gambele tale care arata bine."Ea a chicotit,sarutandu-l usor inainte sa se intoarca la mine."Spune-mi tot,Aud!"
"Uhm,am luat comenzile lor.Si ei mi-au spus sa nu zic nimanui ca au fost acolo.Si apoi Louis a primit un telefon de la cineva pe nume Haz?Si s-a suparat si apoi au plecat."Am ridicat din umeri."Nimic interesant."
"Aud,esti oarba.Haz este Harry.El este un ticalos,brobabil avea nevoie de ajutorul lor pentru ca era beat.Sunt super,asa sunt si in viata reala?!"
"Da."Am zambit.
"Inca sunt suparata pe tine pentru ca nu m-ai sunat."A spus,si s-a pus din nou in bratele lui Jake.Restul nopti am baut vin si ne-am uitat la film.M-am dus la culcare devreme deoarece auditia mea era maine dimineata.
Stiu ca am spus ca next-ul il pun sambata dar cum azi am fost mai libera am avut timp sa traduc si restul capitolului.
Kisses :*
YOU ARE READING
Role Play (Harry Styles) TRADUSA
FanfictionHarry Styles este un faimos pop star. Dar este, din păcate, complet scăpat de sub control. Managementul, colegii de trupă şi chiar fanii lui au început să devină nemulţumiţi şi furiosi. Harry se culcă cu fiecare fată pe care o intalneste, bea in fie...