Chapter 7-Boat
Audrey's point of view
Harry a condus rapid.Era concentrat pe drum,muscandu-si buza in concentrare.Are probleme oribile cu nervi cand conduce,tipand la diferite masini.Mi-am muscat buzele,incercand sa nu rad la cat de agresiv era.In cele din urma a parcat la debarcader.
Ihaturi umpleau toata privelistea,unele mai mari ca altele.Harry s-a oprit la unul de marime media,si a urcat in el inainte sa ma ajute si pe mine.
"Unde este capitanul nostru?"l-am intrebat.
"Eu sunt capitanul."a spus simplu."Dute si puneti costumul,baia este este in interiorul cabinei."
"Cool."am zambit inainte sa ma duc inauntru.Harry a inceput sa miste barca fara sa imi spuna,cauzand ca eu sa cad langa perete."Idiotule!"Am strigat la el.
"Oops!"A spus inapoi.Puteam auzi ranjetul din vocea lui,si puteam sa jur ca se formeaza deja pe fata.M-am dus in baie si am iesit cateva minute mai tarziu in costumul meu de baie violet.
Harry statea in spatele catargului,si ne gida prin ocean.A tras maneta cateva minute mai tarziu,parcand langa alte cateva ihaturi.Apa era un albastru stralucitor si arata super primitoare.S-a intors spre mine uitandu-se pentru prima oara la mine in costumul de baie,ochii traversant de sus in jos pe corpul meu.Nici macar nu incerca sa ascunda.Am rosit din cauza priviri lui,rasucindu-mi mainile ciudat.
A trecut pe langa mine ducandu-se in baie si a iesit cateva minute mai tarziu cu pantaloni lui de baie.Nu este ceea ce ma asteptam.Era potrivit.Abs sale erau bine facute,dar nu excesiv.Linia lui V era proieminenta,pantalni cazandui alene pe solduri.Tatuajele de pe maini si abdomen il faceau sa arate si mai atractiv.
A sarit imediat in apa venind imediat la suprafata scuturandu-si parul de apa.
"Vii?"M-a intrebat el.Mi-am clatinat capul in semn de nu si s-a urcat inapoi pe iaht."De ce nu?"
"Este rece?"L-am intrebat,muscandu-mi buza.
Ochii verzi ai lui Harry au scanteiat miseleste."Spune-mi tu."S-a lungit dupa mine arucandu-ma de pe barca in apa.Am ras imediat ce am iesit la suprafata.
"O sa te omor!"Am strigat,sarind pe el si pagandul sub apa.Apa era mica,puteam ajunge cu talpile la fund.S-a ridicat imediat la suprafata,ranjind diavoleste.
"O sa regeti aia."
Ochii mei s-au marit,am scos un tipat ascutit si am inotat departe de el cat de repede am putut.Si-a infasurat bratele in jurul abdomenului meu tragandu-ma inapoi in apa.Am venit la suprafata si el a zambit la mine.
"Nu ma poti depasi.Sunt un campion."S-a laudat.
"Este o provocare?"am ranjid,ridicand o spranceana.El a dat din cap.Dintr-o data m-am repezit in fata si am inceput sa inot spre tarm."Primul ajuns gastiga!"Am strigat peste umar.
Am ajuns prima prabusindu-ma pe nisip,respirand greu si incercand sa imi reglez respiratia.S-a pus langa mine cateva secunde mai tarizu.
"Ai trisat."A spus furios.
"Oh,competitv mult?"L-am tachinat.A sarit in sus apoi in apa.
"Primul inapoi gastiga!"A strigat el.Am alergat dupa el,scufandundu-ma in spatele lui.M-a batut usor la intoarcere,zambind mandru.
"Ai trisat."Am spus,repetand cuvintele lui.
"Cel mai bun,doua din trei."El a cerut.
"Care este provocarea?"L-am intrebat,starnindul.
"Cine isi tine cel mai mult respiratia."El a ranjit.Am zambit.Stiam ca o sa gastig asta.Si-a ridicat mana numarand pana la trei si am pornit amandoi pe sub apa.Mi-am tinut respiratie pana cand am simtit ca mor,si m-am ridicat in sus triumfatoare.M-am uitat dupa Harry,numai sa il gaesc inca sub apa.
Gura mea era larg deschisa cand s-a ridicat inapoi sus cateva minute mai tarziu.
"Ce?"A ranjit."Sunt un cantaret,trebuie sa invat sa imi controlez respiratia."
"Ei bine,la naiba.Tot un inatotor mai bun sunt"Am spus,urcandu-ma inapoi pe iaht.Am luat un prosop si m-am asezat pe un scaun,Harry punandu-se si el imediat langa mine.Si-a scuturat parul,stropind apa peste mine.
"Ce esti tu,un caine?"Am ras,stergandu-ma.
"Lou spune ca sunt ca si micul lui catelus."
NU ESTE TOT CAPITOLUL.Nu am avut deloc timp sa traduc si asta este cam tot ce pot traduce in lunile astea deci... Nu sunt multumita cu cat am tradus dar sunt ocupata cu scoala pentru ca se apropie examenele si trebuie sa invat deci nu prea am timp de tradus.Am controlat si editat capitolul inainte de al posta dar daca mai gasiti greseli inseamna ca nu le-am vazut.Nu este nici chiar asa de bine tradus pentru nu m-am putut concentra si daca il lasam pentru mai tarziu nu il mai postam.Inca odata asta este tot ce am putut traduce.Va multumesc pentru numarul de cititori,voturi,si comentari!!! ;)
Kisses :*
YOU ARE READING
Role Play (Harry Styles) TRADUSA
FanfictionHarry Styles este un faimos pop star. Dar este, din păcate, complet scăpat de sub control. Managementul, colegii de trupă şi chiar fanii lui au început să devină nemulţumiţi şi furiosi. Harry se culcă cu fiecare fată pe care o intalneste, bea in fie...