Changed 2

721 74 12
                                    

"Bine,am priceput."i-am spus exasperat."Ma voi opri."

"Asta nu v-a merge,si stim cu toti."Luke ranji.

"Atunci ce vrei sa fac?"Am gemut."O sa repar situatia."

"O sa ai o prietena."El a spus pur si simplu.

"Cool."Am strigat."Poate sa fie un model?! Sau Rihanna.Da,cu siguranta merg pentru Rihanna.Este asa de hot.Asta este minunat! Voi niciodata nu ma-ti lasat sa am o prietena!"

"Lasa-ma sa ma fac inteles."Spune Luke,imediat distrugandumi entuziasmul."Noi iti vom obtine o prietena.Nu una faimoasa.O fata draguta,dulce care v-a fi cu tine.Publicul o va iubi."

"Trebuie sa faci misto de mine."Am gemut,lasandumi fata sa imi cada in maini."Cum ar fi,v-a fi macar hot?Sau distractiva?Voi practic imi veti da o bona,asta este ceea ce vrei sa spui?"

Simon rase."Nu,nu o bona.Da,ea v-a fi foarte frumoasa.Noi vrem ca media sa o iubeasca.Tu doar te vei intalni cu ea si te vei distra.Puteti fi prieteni.Va merge la evenimente cu tine.Dar in public,trebuie sa fiti indragostiti."

"Noi nu vom fi prieteni."i-am spus cu raceala."Eu nu am de gand sa fac acest lucru."

"Ba da esti.Sau va vom scoate.Putem sa va rupem chiar acum contractul."Luke zambi cu rautate.

"Cand incepe?"Am murmurat,ridicandu-mi capul din maini.Nu puteam rupe contractul meu mai mult de cat este.

"O vei intalni azi.Maine va fi prima "intalnire" sa ii spunem asa.Annie va supraveghea totul pana te obisnuiesti."

"Deja ai ales-o?"Am strigat."Nu am dreptul la nicio alegere?!"

"Avem trei fete.Doresti sa le vezi fotografiile si aplicatiile?"Annie a intrebat calm.Am dat din cap si mi-a inmanat trei dosare.

L-am deschis pe primul.Era o fata blonda,purtand o rochie draguta roz.Numele ei era Stephanie.Arata de 15 ani.Am ras si am trecut la urmatoarea.Fata asta era draguta,cu parul saten scurt si ochi verzi.M-am uitat la activitatile ei,care includeau bowling,lucru cu animalele si modeling.Am pus dosarul ei jos,gemand.Am deschis urmatorul dosar,asteptand cei mai rau.In schimb,am zambit fericit.Fata asta era hot.Avea par negru ondulat si buze de culoare roz.Ochii ei erau negri dar jucausi.Tinuta ei era buna,ii facea trupul sa arate hot.

"Ea."am spus,zambind."Fetele astea stiu pentru ce au semnat?"

Annie a luat dosarele inapoi."Nu.Nu le-am spus aproape nimic.Doar ca trebuie sa actioneze ca si cand ar fi indragostite.Am taiat foarte multe.Cele trei fete  sunt in camera de asteptare.Tu ne spui doar fata pe care ai ales-o pentru job.Acum,esti gata sa o cunosti?"

"Oricare ar fi"Am mormait,urmand-o afara din camera.

Stiu ca trecut muuuult timp de cand nu am mai postat dar am avut mult de lucru la scoala deci.... stiu ca partea asta este scurta dar de la urmatorul capitol v-a incepe actiunea :D Si inca ceva m-am decis sa traduc tot capitolul odata pentru ca asa v-a fi mult mai usor pentru mine.

Kisses :*

Role Play (Harry Styles) TRADUSAWhere stories live. Discover now