Chapter 5-Selfie
Audrey's point of view
M-am trezit cu Olivia luand cuverturile de pe mine.Am deschis un ochi somnorasa sa ma uit la ea.Avea o mana pe sold si arata suparata.
"Cand aveai de gand sa imi spui?"Ea a spus furioasa.
"Despre ce?"Am intrebat somnoroasa.
"Oh,nu stiu.Poate faptul ca te-ai dus la o intalnire cu Harry Styles ieri?"
M-am ridicat din pat."De unde sti despre asta?Aveam de gand sa iti spun,jur.Tu ai venit asa de tarziu iar eu eram deja adormita si-"
"Stop.Este peste tot in tabloite si actualizarile 1D,duh.Si ai fi putut sa imi scri ori ceva."M-a privit urat,stand la margina patului meu.
"Liv,imi pare rau.Ai dreptate.Trebuia sa iti fi spus.Doar ca,pentru mine este doar un tip normal stii?Si nu mi se pare ca este o problema asa de mare.Am mers la o cafea."
"L-ai sarutat?!"
"Ce?Nu!"
"Ok,m-ai bine.Ia unul pentru toate femeile din lume.Si te iert,normal Aud."A zambit la mine.Am imbratisat-o strans.
"Multumesc.Si uhm,iesim si diseara."Am murmurat.
"Esti serioasa?Ce faceti?"A spus,batand din palme emotionata.
"Va veni pe aici si doar vom sta."Am murmurat."Vei fi acasa?"
"Uhm,acum da.Doar sa il intalnesc.Te rog?!"A implorat,punand fata de catelus ploat care stie ca nu ii pot rezista.
"Bine."M-am dat batuta.Ea a zambit larg."Poti doar sa il intalnesti,dupa trebuie sa pleci.Acum lasa-ma sa ma intorc din nou la somn.Va fi aici la sase."
A aplaudat punand inapoi cuvertura pe mine lasaindu-ma pe mine in ras.A inchis usa usor,eu adormind la loc.
****
M-am trezit la pranz deci am sase ore pana Harry sa vina.M-am uitat la America's Nex Top Model maratonul.Fata pe care o uram a castigat asa ca am aruncat perna in televizor,era doar patru.Ma voi pregati la 5,deci mai am o ora de pierdut.
Am decis sa verific paginile de barfa 1D la care Olivia acorda atentie.Am scos MacBook si am intrat pe google,cautand una.Am apasat pe primul link care a aparut.
Poze cu fata mea acoperita pe primele pagini.Harry si cu mine zambind si razand unul la celalalt,eu sprijinindu-ma de Harry,el stand langa mine zambind cand am aratat spre rate.Trebuie sa recunosc,aratam ca un cuplu al naibi de bun.
Oamenii intrebandu-se cine sunt.Acolo mai era si un filmulet cu Harry zambind si spunand"Numele ei este Audrey."Oameni facand speculati cu privire la mine,daca suntem inruditi sau doar prieteni.Acolo era multa ura,dar am lasat sa se roteasca jos de pe mine(nu prea are sens,stiu.)Nu imi pasa ce cred alti oameni.
Cred ca am ramas prinsa in barfe,pentru ca ultimul lucru pe care il stiu este 5:30.Rahat.Am treizeci de minute sa fac un dus si sa ma pregatesc.
Am sarit in dus si luand cel mai rapid dus pe care am putut.M-am imbracat cu un tricou negru si blugi inainte de a imi usca parul si punand un machiaj deschis.Olivia intra in camera mea,cu ochi largi.
"Este aici."
Am impinso in camera."Ai luat-o razna in fata lui?"
"Nu!"A strigat,un pic prea defensiv.Am ridicat din sprancene si ea a lasat capul in jos."Un pic."Ea mormai.
"Minunat.Acum haide pentru a face niste daune de control."
Am tarat-o afara.Harry statea in bucatarie ranjind.Arata bine intr-un tricou strans negru si blugi negri.Ochi mei i-au traversat corpul inainte sa tuseasca.Fata mea s-a facut rosie pentru ca stiu ca m-a prins.
YOU ARE READING
Role Play (Harry Styles) TRADUSA
FanfictionHarry Styles este un faimos pop star. Dar este, din păcate, complet scăpat de sub control. Managementul, colegii de trupă şi chiar fanii lui au început să devină nemulţumiţi şi furiosi. Harry se culcă cu fiecare fată pe care o intalneste, bea in fie...