FNAF hakkında en bilinen hikaye Freddy Fazbear's Pizza'da kaybolan/öldürülen 5 çocuğun hikayesidir.Fakat hikaye sadece bundan ibaret değil.İlk olarak 1. Oyunda gazete haberlerinde 5 çocuğun kaybolduğunu, ölmüş olabileceklerini ama ölmüşselerde cesetlerinin bulunamadığını söylüyor.Bir diğer haberde de robotların (animatronic) pis koktuğunu ve üzerlerinde kan lekelerinin olduğunu söylüyor.Eee? Ozaman belki benim düşündüğümü düşünmüşsünüzdür...Bir çok hayran çocukların robotların içinde olduğunu söylüyor.Açıkcası bende öyle düşünenlerdenim.
Peki ya bu çocukları kim öldürdü? Ona sonra değineceğim.Bazı teorilerde de Marionette (Puppet)'in Golden Freddy'nin içindeki çocuğun annesi olduğunu söylüyorlar.Bence de öyle olabilir.Ama peki ya bu düşünceye nereden kapıldılar? Tabiki bir FNAF şarkısından. Ama aslında şuda var; Bu şarkının fan (hayran) yapımı olduğunu da unutmayalım. Bazıları ise Marionette'nin beş çocuğun katili olan adamın öldürdüğü bir diğer çocuk olduğunu söylüyorlar. Bunu söylemelerinin sebebi ise o adamın öldürdüğü çocuğun öldükten sonra siyah-beyaz olması. Ona bakarsanız FNAF oyununda öldükten sonra her çocuk siyah- beyaz oluyor, o zaman herkes Marionette'mi? Aynı zamanda FNAF 4'teki çocuğun tişörtü de siyah-beyaz oda mı Marionettte? Yani eğer böyle düşünürsek siyah-beyaz olan herşey Marionette olurdu. Aaaa bakın, yoldan geçen bir adam siyah-beyaz tişört giymiş, kesin Marionette odur!
Gelelim katile, aslında bu adam sadece FNAF 3'te ve Minigames'lerde görülen gizemli bir karakterdir. Adını zaten çoğu kişi bilir Vincent namı diğer "Purple Guy" Aslında gerçek adı tam olarak bilinmemekle beraber bazıları onun Phone Guy, (hani şu geveze soğuk esprili telefondaki adam) bazıları ise FNAF 1'deki kendi oynadığımız karakter olan gece görevlisi Mike olduğunu öne sürmektedir. açıkcası Mike bana daha mantıklı geldi, nasıl olsa Purple guy'da gece görevlisi ama bence ikiside Purple Guy değil. Neyse, bu konuya sonraki bölümde değineceğim.Sonraki bölümde dediğim gibi Purple'ın aslında kim olduğu hakkında kesin olmasada bilgiler verip, diğer bölümlerde de tüm oyunları inceleyip sonra hepsini birleştirerek hikayeyi tamamlamaya çalışacağım. Bu arada FNAF: Sister Location çıkacak, şu psikopat Baby beni baya ürperrti. Belki komik bulabilirsiniz ama bence en korkunç animatronic o. Neyse çok heyecanlıyım acaba Nasıl bir oyun olacak?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
FNAF Teorileri, Hikayesi ve Gizemleri
Misteri / ThrillerFNAF Belkide içinde en çok gizem olan oyunlardan birisi.İster hikayesi olsun ister gizemleri olsun hakkında bir sürü teori ortaya koyuldu.Bende bu kitapta bu teorileri ve gizemleri değerlendireceğim ve hikayeyi baştan sona inceleyeceğim.İyi okumalar...