3. OYUN

374 8 1
                                    

Evet arkadaşlar, bir bölümle daha karşınızdayım. Bu bölümde zaten başlıktan da anlayacağınız gibi 3. Oyunu anlatacağım. Bu oyun 2015'te çıktı. Şimdi oyunun oynanış şekline geçelim, bu oyunda neredeyse her yer yeşil renkli. Springtrap ve Phantomlar da dahil. Bu arada Chica hayranları kızmasın ama Phantom Chica'nın da biraz karpuza benzediğini söylemeden geçemezdim 😂😂. Yuvarlak ve yeşil çizgili... Neyse, ne diyorum be ben?! İyice konunun dışına çıktım, yani şirin ama biraz komik bir animatronik. Evet bu oyunda herhangi bir sahne yok, hatta ilk başta kapıdaki Freddy Maskotu dışında hiçbir animatronik göremeyebilirsiniz. Ama sonradan tüm oyun boyunca başınıza bela olacak o animatroniği görüyorsunuz. Herkes hangi şahısdan bahsettiğimi anlamışır herhalde, tabîki Springtrap'tan bahsediyorum. Birde Phantomlar var tabi. Oyunda yapmanız gereken şu: Springtrap hangi kamerada gözüküyorsa ondan önceki kameraya sesi oynatın, yani "Play Audio" 'ya basın. Diyelim Springtrap Cam 8'de mi, Cam 9'a basın ve sesi oynatın. Sese göre hareket ettiği için ondan önceki kameraya gider ve sizden uzaklaşır. Phantomlara gelince Phantom BB kamerada gözüktüğünü an hemen kamerayı kapatın, Phantom Chica'da da aynı şekilde, Phantom Foxy'yi önleme yolunu bende bulamadım, Phantom Freddy gelince Kontrol panelinde Audio Devices'a tıklayın. Kontrol Paneli demişken, oyunda bazı şeyler error veriyor; böyle olduğu zaman kamerada gözükür, kontrol paneline bakın ve yanında error yazan yere tıklayın.

 Kontrol Paneli demişken, oyunda bazı şeyler error veriyor; böyle olduğu zaman kamerada gözükür, kontrol paneline bakın ve yanında error yazan yere tıklayın

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Audio Devices sesi düzeltir, Camera System kamerayı tamir eder, Ventilation ofisin oksijen seviyesini arttırır. Eğer üçüde error verdiyse teker teker tıklamak yerine Reboot All'a basarak hepsini düzeltebilirsiniz. Bu arada oyundaki tek öldüren animatronik Springtrap. Phantomlar aslında gerçek animatronikler değil, gazdan oluşuyorlar, o yüzden Phantomlardan biri size saldırınınca Ventilation error veriyor, gazdan oluştukları için ofisin havasını kirletiyorlar. Yani en çok korkmanız gereken animatronik Springtrap. Bazen de hiç bir kamerada gözükmeyince ventlerde olabiliyor. O zaman kamerada bulunan Map Toggle'a basıp olduğu Ventin üzerine 2 kez tıklamanız gerekir. Böylece bulunduğu yer kilitlenmiş olursunuz ve yanınıza gelemez. Bu arada bu oyundaki Minigamesler en önemlileri olabilir. 2. Oyundakilerin çoğu eğlenmek içindi ama bu oyundakiler bize oyunun asıl hikayesini anlatıyor, Purple Guy'ın ölümünü mesela...

 Oyundakilerin çoğu eğlenmek içindi ama bu oyundakiler bize oyunun asıl hikayesini anlatıyor, Purple Guy'ın ölümünü mesela

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Evet, Purple Guy öldü ve Springtrap'ın içinde. Ne kadar trajik değil mi? Adam neden böyle bir şey yaptı bilmiyorum ama herhalde o robotu içine girince ruhların ona zarar vermeyeceğini falan zannetti ama zaten içinde sıkışıp öldü. Bir şey daha var, bu Pizzacı sizce de 1. Oyundaki pizzacıya benzemiyor mu? Bence 3. Oyundaki Pizzacı 1. Oyundakinin aynısı. Orası eskiyerek bu hale gelmiş olabilir, oyunun sonunda da Pizzacı yanıyor zaten. Kim yakmış olabilir sizce? Tabîki Springtrap, burada ondan başka animatronik olmadığına göre, Phantomlar da zaten hayalet sayılır, bunu o yapmış olabilir. Şimdi soracaksımız neden diye, Oyunun fragmanında "He Will Come back, He Always Does..." yazıyordu. Anlamı ise "O Geri Dönecek, O Bunu Hep Yapıyor..." peki ya "O" kim? Tabîki Purple Guy! Geri de döndü zaten, Springtrap ile birlikte. İntikamını almak için Springtrap'ı görevlendirmiş falan olabilir, kulağa tuhaf geliyor ama, Springtrap neden boş yere pizzacıyı yaksın ki? "Canım Sıkılıyo lan, dur bi şu pizzacıyı havaya uçurayım" diyecek hali yok herhalde. Sırf Purple'ın intikamını almak için pizzacıyı yaktı...

Birde şu var, Oyun 2017'de yani Günümüzden bile ileride geçiyor, diğer oyunlardan 30 yıl sonra geçtiği söyleniyor çünkü

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Birde şu var, Oyun 2017'de yani Günümüzden bile ileride geçiyor, diğer oyunlardan 30 yıl sonra geçtiği söyleniyor çünkü.
Neyse bari burada bitirelim. Bir dahaki bölümde de FNAF 4 hakkında bilgiler vereceğim, umarım beğenmişsinizdir, iyi oyunlar...

FNAF Teorileri, Hikayesi ve GizemleriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin