Animatronikler ve Purple Guy

634 9 8
                                    

Zaten oyundaki animatronikleri iyi kötü bilirsiniz. Ana karakterler: Freddy, Bonnie, Chica, Foxy ve oyunun düzenine hiç aldırış etmeyen Golden Freddy'dir. Bunların dışında old (eski) toy (oyuncak) phantom (hayalet) ve nightmare (kabus) animatronikler de vardır. Ana karakterlerin cinsiyetleri Freddy:erkek Bonnie:erkek Chica:kız Foxy:erkek Golden Freddy:erkektir. Kısaca tek kız Chica'dır. (Ve tabi toy Chica, old Chica, phantom Chica ve nightmare Chica da kızdır.) Birçok kişi Mangle'nin kız olduğunu söyler. Ama oyunun aslında Mangle erkektir. 😐😐 bende çok şaşırdım. Önceki bölümde Purple Guy'un tam olarak kim olduğunu açıklayacağımı söylemiştim. Bazıları Phone Guy olduğunu söylüyor, ama bence Phone Guy olamaz. Purple Guy'un Springtrap'ın içindeki kişi olduğunu biliyoruz. Yani Purple Guy 3. oyunda ölü. Ama Phone Guy 3. oyunda telefonda bizimle konuşuyor yani yaşıyor. O zaman Purple Guy Phone Guy olamaz. Bazı teorilerde ise Phone Guy'un aslında bizimle konuşmadığını bu konuşmaların hepsinin kayıt olduğunu söylüyor. Eğer bu bir kayıtsa neden başta telefon çalma sesi ve açma sesi geliyor? Yani Purple Guy Phone Guy değil.

 Eğer bu bir kayıtsa neden başta telefon çalma sesi ve açma sesi geliyor? Yani Purple Guy Phone Guy değil

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Ama yinede böyle düşünenlere saygım var Nasıl olsa herkes farklı şeyler düşünebilir. Neyse, bazı teorilerde de Mike olduğu söyleniyor. Farkettiyseniz 1. oyunda "IT'S ME" (bu benim) diye halüsinasyonlar görüyorduk. Ve duvarlarda Ağlayan çocuk resimleri vardı. It's me bu benim demekse acaba katil benim anlamında kullanılmış olabilir mi? Ve ağlayan çocuk resimleri de öldürülen çocukları temsil ediyor olabilir. O çocukları öldürdüğümüz için azap çekip halüsinasyon görüyor olabiliriz. O yüzden Purple Guy Mike olabilir, ama bu konuda iddialı değilim. Aslında buda bana pek doğruymuş gibi gelmedi. 🤔🤔

Ama Purple Guy'un gerçek adının Vincent olduğuna dair söylentiler de var

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Ama Purple Guy'un gerçek adının Vincent olduğuna dair söylentiler de var. Hmm...
Bu konu hakkında bir sürü siteye baktım, bazılarında Phone Guy,bazılarında Mike olduğu söyleniyor ama bunlar kesin bilgiler olmadığı için ben size kesin olarak bir şey söyleyemeyeceğim ama Mike olma ihtimali Phone Guy olma ihtimalinden daha fazla.
Kesin bir şey bulamadığım için üzgünüm 😔😔 ama tam güvenemediğim için kesinlik vermedim. Belki Scott açıklarsa yazarım.
Evet arkadaşlar bu bölümde bu kadardı. Umarım beğenmişsinizdir. Bu arada Sister Location'da Springtrap'ın da olmadı planlanıyormuş. Vay be baya meraklandım 😬😬
Birdahaki bölümde görüşmek üzere.

FNAF Teorileri, Hikayesi ve GizemleriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin