1. OYUN

435 10 1
                                    

Evet arkadaşlar bundan sonraki bölümlerde ve bu bölümde de oyunları inceleyip geceleri nasıl geçebileceğimize dair bilgiler vereceğim. Şimdii, 1. Oyunda hikaye şu, zaten oyunlar birbiriyle bağlantılı;Pizzacıda 5 çocuk kayboluyor, animatronikler gece kontrolden çıkıyor, pizzacının maddi durumu iyi değil (kapanabilir) ve siz buradaki bir gece görevlisisiniz. Adınızda Mike yani Mike Schmidt. Gelelim oyunun oynanılışına, çoğu kişi bu oyunu düz 5 gece olarak oynar, gizemlere dikkat etmez. Ama aslında oyundaki en önemli şeylerden birisi gizemlerdir. Neyse, oyunda yapacağınız şey şu, elektriğiniz kısıtlı ve kapıları kapatmak ve kameralara bakmak için elektrik gerekli. Bu yüzden elektriğinizi dikkatli kullanmanız lazım, kameralara bakarak robotların yerini belirleyip robotlar size yaklaşınca kapıları kapatmanız lazım. Birde şu Phone Guy var. Boşverin onu dinlemeseniz de olur. Bi cümleyi 1 saatte söylüyor be adam, konuşurken cümleyi gevelemeler, salak salak şeyler söylemeler, iki de bir araya alakasız laflar sokmalar, ölüp dirilmeler... Kısacası çok da gerekli bir eleman değil. Mesela animatroniklere dikkat et diyecek, (temsili) aa,şey oradaki robotlar varya hani şu ayıcuk tavşan falan, hah işte o hurdalar, seni öldürmeye çalışan şeyler hani onlara dikkat et, bu arada bi ara bize çay içmeye gel olur mu? Diyecek adam resmen...

 Mesela animatroniklere dikkat et diyecek, (temsili) aa,şey oradaki robotlar varya hani şu ayıcuk tavşan falan, hah işte o hurdalar, seni öldürmeye çalışan şeyler hani onlara dikkat et, bu arada bi ara bize çay içmeye gel olur mu? Diyecek adam resmen

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Neyse, şimdi çoğu oyuncu şöyle yapar; tüm kameralara bakıp tüm robotları kontrol ederek elektriklerini bol bol harcarlar. Ama bu yanlıış!! Sadece Pirate Cove'u kontrol edin. Çünkü Foxy (şu Pirate Cove'daki tilki eleman) kapıların başında gözükmüyor, direk koridordan Kirpi Sonic misali koşuyor. Ama diğer robotlar kapıların başında ışığı açtığınızda görünüyor, yani onlar için sadece kapılara bakmanız yeterli, yalnız Freddy'ye dikkat edin, öyle salak durduğuna bakmayın, en sinsi animatroniktir o, kendini göstermez, gizlene gizlene gelir. Onu nereden anlayacağız derseniz, bir gülme sesi gelince (veya ayak sesi) sağ kapıyı kapatın, o gidene kadar bekleyin. Fredy ve Chica sağ kapıdan, Bonnie ve Foxy sol kapıdan gelirler. O yüzden eğer baktığınızda Pirate Cove boşsa hemen koridora bakın, orada Foxy koşuyor olacak, ve sol kapıyı kapatın. Kapıya vurma sesi kesilince kontrol edip kapıyı açın. Oyunun taktiği bu arkadaşlar. Sadece kapılar ve Pirate Cove. Kontrol edeceğiniz yerler bunlar. Bir de oyunda bazen IT'S ME ve gözsüz Freddy veya Bonnie halüsinasyonları görürsünüz. Bazen de duvarlarda ağlayan çocuk resimleri olur. Bunlarda oyundaki tuhaflıklardan bazılarıdır. Birde Cam 2B'deki Freddy posteri kendini parçalayan Freddy posterine bazen ise Golden Freddy posterine dönüşür. Bu olunca Golden Freddy ofisinde belirir ve jumpscare yaparak oyunu çökertir (baştan başlatır). Bu yüzden ben de dahil çoğu oyuncunun en gıcık aldığı animatroniktir Goldie.

 Bu yüzden ben de dahil çoğu oyuncunun en gıcık aldığı animatroniktir Goldie

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Dikkat ettiyseniz 1. oyunda Custom Night'da Golden Freddy'nin zorluk seviyesini ayarlayamıyorken 2. oyunda ayarlayabiliyorduk. Aynı zamanda 1. oyunda Golden Fredy'yi önleme yolu yoktu, ama 2. oyunda önleyebiliyorduk. Buda aslında FNAF 1'de Golden Freddy'nin bir halüsinasyon olduğunun bir kanıtı... 2. oyundaki Golden Freddy ise gerçek bir amimatroniktir. Bana sorarsanız bence en güzel oyun halüsinasyonlarıyla, o karanlık havasıyla, Foxy'nin arkadaki duruşuyla ve sadeliğiyle FNAF 1'di... Hiçbir FNAF oyununu oynarken o denli gerilip zevk almamışımdır. Duygulandım lan 😢😢 sanki aradan kaç yıl geçmiş, daha 2 yıl olmadı 😆😆. Herneyse bir dahaki bölümde de FNAF 2'den bahsedeceğim. Bu arada Sister Location'ın hikayesi diğer oyunlarınkinden bağımsız yani apayrı bir hikaye olacakmış herhalde. Her bölümün sonunda Sister Location'la ilgili bilgi vermeyi alışkanlık haline getirdim yav ben, neyse bir sonraki bölümde görüşürüz arkadaşlar, iyi oyunlar.

FNAF Teorileri, Hikayesi ve GizemleriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin