Περιγραφή Τον Βασικών Χαρακτήρων

345 35 8
                                    

Grayson Dolan : Ψηλός,  σκούρα καστανά μαλλιά,  καστανά μάτια. Ένας από τους χειρότερους μπελάδες του σχολείου. Όπου και να πάει πάντα θα βρίσκει κάτι για να φέρνει την καταστροφή.

Ethan Dolan : Ψηλός, καστανά μαλλιά, καστανά μάτια. Είναι ο δεύτερος μπελάς του σχολείου. Μαζί με τους φίλους του  φέρνει πάντα χωρίς λόγο την καταστροφή. Έχει έναν δίδυμο αδερφό τον Grayson Dolan. Είναι σαν μια σταγόνα νερό.

Sofia Caylen :Ψηλή, καστανά μαλλιά και πράσινα μάτια. Είναι χαμηλών τόνων, έξυπνη και πολύ ευγενική. Όποιος και αν τιν δει μαγεύεται από την ομορφιά και την εξυπνάδα τις.

Kat Caylen :Ψηλή, καστανά μαλλιά και πράσινα μάτια. Είναι έξυπνη και πολύ δραστήρια. Δεν είναι και πολύ ευγενική κάποιος θα την χαρακτήριζαι το μαγκακι του σχολείου. Ο καθένας θα μαγευόταν από την ομορφιά τις και τον τσαμπουκά που δείχνει. Έχει μια δίδυμη αδερφή την Sofia Caylen.

4 δίδυμα. Δύο αγορια και δύο κορίτσια... Τι θα γίνει όταν θα συναντηθούν για πρώτη φορά;
Μάθεται στην συνέχεια...

~ Σας παρακαλώ υποστηρίξται την ιστορία μου. Αφήστε τις εντυπώσεις σας κάτω στα σχόλια και θα μου φτιάχνεται την διάθεση αν πατήστε το γλυκό στεράκι.

Θα προσπαθώ να ανεβάζω όσο πιο συχνά μπορώ ~

The Double Troublemakers Where stories live. Discover now