Την άλλη μέρα πήγαμε σχολείο κανονικά. Όλη την ημέρα δεν ξέρω γτ αλλά νόμιζα ότι όλοι ήξεραν ότι είναι έγκυος και ότι με κοιτούσαν δεν ξέρω κι εγώ πως. Καλά η αδερφή μου όλη μέρα με τον grayson σε μια γωνία να σαλιαριζουν και εγώ όλη μέρα να ψάχνω τον ethan και να μην τον βρίσκω.
Τραγικό? Ενιγουει.. Όταν τελείωσε το σχολείο ο grayson με την Sofia πήγαν για καφέ εγώ σπίτι. Τι να έκανα μαζί τους λες και δεν ξέρω τι κάνουν πάντα. Όλο φιλάκια και αγκαλιτσες. Γτφ δλδ. Καθώς πηγενα σπίτι επερνα τον άλλον τηλέφωνο αλλά δεν το σηκώνει. Δεν ξέρω γτ αλλά πολλά περνάνε από το μυαλό μου ότι κάτι έπαθε. Έλα τρ αηδίες τπτ δεν έπαθε στην τάξη ήταν αλλά στα διαληματα ρε παιδάκι μου δεν ξέρω αλλά τον έχανα εκεί που τον βλέπω περνάει πάντα κάποιος και μετά έχει εξαφανιστη. Τι διαολο ούτε μάγος να ήταν. Πρέπει να είναι συνεννοηνενοι αυτοί δεν εξηγείται αλλιώς. Λες να έχει γκομενα το φαλοκρατικο γουρούνι? Δεν ξέρω αλλά θα μάθω.
Όταν έφτασα σπίτι είπα να τον πάρω για μια τελευταία φορά. Να δω αν είναι καλά και αν είναι θα του το κλείσω στα μούτρα. Τουτ 1 Τουτ 2 τουτ 3 τουτ 4 και έκλεισε. Αυτό ήταν δεν θα με τρελάνει εμένα αυτός. Όχι! Οχι! Καθώς έμπαινα μέσα ήρθε ένα μνμ στο κινητό μου. Μακάρι να είναι από τον ethan μονολογισα.
Τπτ από την Sofia για να μου πει ότι θα πάει να φάνε με τον grayson έξω. Χεστικα ήταν το μόνο που είπα και έστειλα ένα απλό και λιτό οκ. Πήγα επάνω άφησα τα πράγματα μου άλλαξα ρούχα και πήγα να κάνω κάτι να φάω γιατί έχω μια πινα μέχρι και τυρανοσαβρο θα έτρωγα.. Καθώς εφτιαχνα μια σπαγγέτι χτυπάει το σταθερό. Αντε να δούμε ποιος είναι.
-Ναι?
- Εμ.. Έλα μωρό μου -
- ρε γελίο υποκειμενο γτ δεν σηκώνεις το τηλέφωνο και πήγε η ψυχή μου στην κουλουρη. Καλό το κρεβάτι με την γκομενα εεε?
- ποια γκομενα ρε βλακα -
- αα και βλακας και κερατάς και δαρμενος σε ευχαριστώ. Μην με ξανά ενοχλησεις το άκουσες?Είπα και του το έκλεισα στα μούτρα. Και έκανα σαν να μην συμβαίνει τπτ. Έβαλα ταινία και έκατσα να την δω με ένα πιάτο σπαγγέτι στην αγκαλιά. Έξω άρχισε να βρέχει. Μόνο στο σπίτι κι ολας τι να κάνω με ποιον να μιλήσω με τα τουβαρια. Τουλάχιστον αυτά θα μου απαντήσουν. Η ταινία ήταν τόσο συγκινητική που άρχισα να κλαίω. Στα μέσα της ταινία χτυπά το κουδούνι . Όποιος και αν είναι θα φάει το πιάτο με την σπαγγέτι στο κεφάλι το υπόσχομαι.
Ανοίγω και μπαίνει μέσα με φόρα ο τρελός ethan. Λέω να του φέρω την κατσαρόλα όχι απλά το πιάτο στο κεφάλι.
-Τι θες?
- Γτ μου μίλησες έτσι στο τηλέφωνο και γτ είσαι θυμωμενει μαζί μου?
- ΘΕΣ ΝΑ ΜΕ ΣΥΓΧΙΣΕΙΣ ΓΙΑ ΑΥΤΌ ΉΡΘΕΣ?
-Γτ φωνάζεις με ξεκουφανες.
-οκ ας τα πάρουμε από την αρχή. Σε πείρα 50 φορές τηλέφωνο και δεν το σηκωνες σου άφησα πόσο μηνύματα στο τηλεφωνιτη και ούτε στο σχολείο με αφήνεις να είμαι δίπλα σου. Γτ με αποφεύγεις.? Τι σου έκανα.? Πες μου kat θέλω να χωρίσουμε γτ μου φερεσε έτσι.
-πρώτον δεν θέλω να χωρίσουμε για αυτό ήρθα εδώ για να σου εξηγήσω γτ δεν ήμουν μαζί σου. Και δεύτερον δεν ήταν πενήντα τα μηνύματα αλλά 15. -
-ΤΑ ΑΚΟΥΓΕΣ? ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟ ΣΗΚΩΝΕΣ? ΘΑ ΣΤΟ ΦΈΡΩ ΤΕΛΙΚΆ ΤΗΝ ΧΥΤΡΑ ΣΤΟ ΚΕΦΆΛΙ.
-Μην φωνάζεις δεν κάνει -
-ΟΤΙ ΘΈΛΩ ΕΓΏ ΘΑ ΚΆΝΩ ΚΑΙ ΞΕΣ ΚΆΤΙ ΘΈΛΩ ΝΑ ΧΩΡΊΣΟΥΜΕ.
YOU ARE READING
The Double Troublemakers
Teen Fiction4 διαφορετικά άτομα. 2 αγόρια ίδια σαν μια σταγόνα νερό. Αυτοί είναι τα λεγόμενα "Bad boys" του σχολείου. Τους ονομάζουν ο διπλός μπελάς. 2 κορίτσια τόσο ίδια αλλά και τόσο διαφορετικά ταυτόχρονα. Πηγαίνουν σε μια καινούρια πόλη σε ένα καινούργιο...