Ήταν κάτι πολύ καλύτερο μπορώ να πω. Ο Τεο ήταν δεμένος σε μια κολωνα αλλά τα κορίτσια δεν ήταν εκεί. Βσκ γράψτε λάθος μόλις τώρα η kat μου έφερε στο κεφάλι μια τσάντα. "είσαι τρεληηηηη?" "oh my God μωρο μου συγνώμη δεν ήξερα ότι θα ερχόταν κάποιος" "γτ τον χτυπησες?" "τρόμαξα ρε εσύ μωρό μου είσαι καλά?" "καλά εσύ? ΠΩΣ ΘΕΣ ΝΑ ΕΊΜΑΙ? ΠΩΝΑΑΩΩΩ!" " καλά ντε μην βαρας " . Πήγαν τα παιδιά να φωνάξουν τους άλλους και μετά ήρθε η σειρά του Τεο. Εγώ και ο grayson φυσικά τον καναμε του αλατιού. Πήγαμε σπίτι μας και τα κορίτσια μαζί μας φυσικά δεν κατάλαβα έχασα 10 χρόνια από την ζωή μου και θα είμαι τόσο κουλ. ΝΟΤ. Όλο το βράδυ το περάσαμε στο ψάξιμο. Άρα? Σχολείο γιοκ 🙌. Δεν το μπορώ το σχολείο καθόλου. Αλλά οκ σε λίγο καιρό θα κλείσει και μετά πανελλήνιες 😱.
Κυμοιθηκαμε γύρω στις 6 το πρωί μέχρι να ταχτοποιηθουμε πήγε 6. Ξύπνησα 10 η ώρα το βράδυ. Τι θα γίνει τώρα? Την μέρα νύχτα και την νύχτα μέρα την κάναμε?. Πήγα κάτω και είδα μόνο το κορίτσια ο άλλος ο μαλακας κάνει νανι. "σπέρα" "αααααα γαμο το κεφάλι σου μέσα πουστη." "πας καλά μωρέ ακόμα δεν ξύπνησα τι φωνάζεις?" "με τρομαξες ρε ηλιθιο" "κι τι ν έκανα δλδ" "βυξε κάνε κάτι έναν ήχο" "ethan σταματά να κατσαδιαζεις τον αδερφό σου και ελάτε εδώ να δείτε τηλεόραση μαζί μας έχει μια ωραία ταινία". Καθισαμε είδαμε την ηλιθια ταινία βσκ ήταν ψυχολογικό θρίλερ.
Τα κορίτσια είχαν κάνει μακαρόνια με κιμά το μόνο που ξέρουν να κάνουν καλά. Λολ. Φάγαμε τα κορίτσια πήγαν για ύπνο εμείς που να πάμε. Κάτσαμε είδαμε ταινίες παίξαμε ps αλλά τίποτα κοιμηθηκαμε 6 η ώρα το πρωί. Πεερε φίλε τρ να δω πότε θα κυμηθω σαν άνθρωπος. Σήμερα σχολείο δεν έχουμε απεργία. Πάλι καλά να λες.
Ξύπνησα το μεσημέρι κατά τις 4 αλλά τα κορίτσια εν ήταν σπίτι. Μάλλον φροντιστήριο ή σπίτι τους κάτσε να πάρω τηλέφωνο να δω. Θα πάρω την kat. Μετά από 2 τουτ το σήκωσε "έλα αρκουδάκι μου τι έγινε" '' τίποτα απλώς πήρα να δω που είστε'' "εμείς σπίτι μας εσείς" "σπίτι μας "" καλά αν είναι γειά πάω να κάνω μπάνιο μετά θα έρθουμε από εκεί αν είναι οκ? "" "οκ".
"ethan? " " κάτω "" τι έγινε τα κορίτσια " " θα έρθουν μετά πήγαν για λίγο σπίτι τους " εγνεψε καταφατικα και πήγε να κάνει καφέ. Λέω να πιω και εγώ μετά θα πάω γυμναστήριο λέω να πάρω και την kat μαζί μου γτ όχι τι θα πάθει αν έρθει.
Μετά από λίγο ήρθαν. Εγώ πήρα την kat και πήγαμε γυμναστήριο. Στην αρχή έφερε αντηριση αλλά μετά οκ. Στο γυμναστήριο έκανα 3 ώρες γτ 1 30 ώρα στα όργανα και 1 30 στον σάκο. Είπαμε μετά το γυμναστήριο μα πάμε για καμιά πίτσα και μετά βόλτα στη παραλία. Πήγαμε στην πιτσαρία domino's Pizza (μάλλον έτσι γράφετε) να φάμε πήραμε μια σπέσιαλ φάγαμε κάτσαμε μιλήσαμε σχετικά με την εγκυμοσύνη τον κοριτσιών και κατά τις 8 φύγαμε. Στο δρόμο κάνεις εν μιλούσε στην παραλία είδαμε τον Grayson με την Sofia κάτσαμε όλοι μαζί μιλήσαμε και τελικά καλό παιδί είναι ο αδερφός μου αν θέλει τον είχα παρεξήγηση αλλά οκ και στην αρχή και την kat την είχα παρεξήγηση και τρ καταλιξαμε να έχουμε ένα παιδί βσκ σε λίγο καιρό θα έχουμε.
Το βράδυ φύγαμε από την παραλία κατά τις 10 10 και 30 κάπου εκεί. Κανονισαμε να πάμε όλο μαζί διακοπές μαζί μετά τα παιδιά τον kian και τον jc. Τους πήραμε τηλ για να κάνουμε από τρ δωμάτια για να είναι φθηνά και να έχει όπου θέλουμε είπαμε να πάμε στα μπόρα μπόρα για κάνα 2 εβδομάδες δεν έχω πάει ποτέ και ούτε τα παιδιά ξέρετε ποιους λέω. Τα κορίτσια πάλι έχουν πάει πολλές φορές. Μωρέ μπράβο τι να πω τόσα λεφτά έχουν.
Ο grayson με την Sofia θα μείνουν στο σπίτι μου και εγώ στο σπίτι της kat. Όταν φτάσαμε η kat πήγε έκανε από 1 τοστ στον κάθε ένα και κάτσαμε να δούμε λίγο τηλεόραση έχουμε καιρό να κάτσουμε έτσι μαζί μόνη και να δούμε ταινία είχε ο Gridiron gang πάρα πολύ ωραία ταινία. Τελείωσε στης 1 μαζί με διαφημίσεις σε όλοι την ταινία ή kat δεν έβαλε γλώσσα μέσα της δείτε εν απόσπασμα - "και τρ δλδ αυτοί είναι θανασιμη εχθροί και για αυτό σκωτονουν ο ένας τον άλλον?" "μμ ναι... Αλλά άμα συνεχεισης έτσι θα γίνουμε και εμείς θανασιμη εχθροί και θα σε σκωτονω" "ιιιιιιιιιιι σαν δεν ντρέπεσαι την κοπέλα σου" "ναι αλλά θέλω να δω την ταινία και εσύ μόνο μιλάς" "ε-" "και θα ξεχάσω ότι είσαι η κοπέλα με υ και ότι εγκυοφορης το παιδί μου και θα σε σκωτοσω" δεν είπε τίποτα μόνο έκανε μια ητημενη φάτσα και ξανά πλουκοθηκε - τρ καταλαβατε ότι δεν είναι και πολύ απολαυστικό μα βλέπεις ταινία μαζί με την κοπέλα σου.
Συγγνώμη συγνώμη συγνώμη συγνώμη συγνώμη συγνώμη συγνώμη συγνώμη συγνώμη συγνώμη συγνώμη συγνώμη συγνώμη συγνώμη συγνώμη συγνώμη συγνώμη συγνώμη συγνώμη συγνώμη συγνώμη συγνώμη συγνώμη συγνώμη συγνώμη συγνώμη συγνώμη συγνώμη συγνώμη συγνώμη συγνώμη συγνώμη συγνώμη συγνώμη συγνώμη συγνώμη συγνώμη συγνώμη συγνώμη συγνώμη συγνώμη συγνώμη συγνώμη συγνώμη συγνώμη συγνώμη συγνώμη συγνώμη συγνώμη συγνώμη συγνώμη συγνώμη συγνώμη συγνώμη συγνώμη συγνώμη συγνώμη συγνώμη συγνώμη συγνώμη συγνώμη συγνώμη συγνώμη συγνώμη συγνώμη συγνώμη συγνώμη συγνώμη συγνώμη συγνώμη συγνώμη συγνώμη συγνώμη συγνώμη συγνώμη συγνώμη συγνώμη συγνώμη συγνώμη συγνώμη συγνώμη συγνώμη συγνώμη συγνώμη συγνώμη συγνώμη συγνώμη συγνώμη συγνώμη συγνώμη συγνώμη συγνώμη συγνώμη συγνώμη συγνώμη συγνώμη συγνώμη συγνώμη συγνώμη συγνώμη συγνώμη συγνώμη συγνώμη συγνώμη συγνώμη συγνώμη συγνώμη συγνώμη συγνώμη.
Δεν ξέρω πόσα συγνώμη να πω που δεν ανέβαζα τόσο καιρό. Ναι το ξέρω είναι αδικιολογιτη. Αλλά ξέρετε διακοπές αλλού το μυαλό. Αλλά θα επανορθοσω το υπόσχομαι.
BTW σας ευχαριστώ πολύ που διαβάζετε την ιστορία μου και για τα αστεράκια. Εύχομαι να σας αρέσει.
Την ταινία που έχω γράψει αν θέλετε μπορείτε να την δείτε είναι πολύ ωραία βασίζεται πάνω σε μια αληθινή ιστορία (Gridiron gang).
Σας αγαπώ πολύ πολύ πολύ πολύ μέχρι το επόμενο φιλάκια πολλά 😘😘😘😘
Αν θέλετε και εσείς φυσικά πατήστε το ⭐ θα με ευχαριστουσε πάρα πολύ να δω ότι σας αρέσουν αυτά που γράφω. Λοβ γιου
ČTEŠ
The Double Troublemakers
Teenfikce4 διαφορετικά άτομα. 2 αγόρια ίδια σαν μια σταγόνα νερό. Αυτοί είναι τα λεγόμενα "Bad boys" του σχολείου. Τους ονομάζουν ο διπλός μπελάς. 2 κορίτσια τόσο ίδια αλλά και τόσο διαφορετικά ταυτόχρονα. Πηγαίνουν σε μια καινούρια πόλη σε ένα καινούργιο...