Κεφάλαιο 2

172 17 1
                                    

Το κουδούνι χτυπάει και όλα τα παιδιά μαζεύονται για προσευχή στο τέλος ήταν αυτό που δεν ήθελα μας σύστησε σε όλους μετά πήγαμε στην τάξη και καθώς εγώ περπατουσα από πίσω μου άκουσα 4 μάλλον ήταν τα αγόρια που μιλούσαν να λένε "ρε μαλακά η γκομενα τι ήταν αυτά που έλεγε στην Ελένη καμία ποτέ μα ποτέ δεν τα έχει βάλει με την Ελένη" "ναι οκ αλλά σιγά το πράγμα ρε jc "" ρε ethan μαλακά σιγκεντροσου τε kian πες κάτι και εσύ grayson πες κάτι στον αδερφό σου? "" κάτι "τα παιδιά είχαν σκάσει να γελάνε όταν μπήκα μέσα μετά από λίγο μπήκαν και εκείνοι..... Ντριιννν επιτέλους αυτή η ώρα τελείωσε την άλλη ώρα έχουμε γυμναστική νιιιιιιιι η Sofia δεν έχω ιδέα που πήγε γνώρισε κάτι κορίτσια και κάπου πήγαν καλά κάνει. Εκεί που καθόμουν ένιωσα ένα χέρι να με ακουμπάει στον ώμο και γύρισα απότομα. Ήταν ένα παιδί ψηλό θα έλεγα πολύ γυμνασμενο και πάρα πολύ όμορφο "ethan"  είπε και τεντοσε το χέρι του το έπιασα και είπα "kat"  μου χαμογελασε αχ τι ωραίο χαμόγελο που έχει. "πρέπει να έχεις πολλά κότσια για να τα βάλεις με την diva του σχολείου εε?" "εγώ κάτι τέτοιες τις τρώω για πρωινό χαχα " γέλασε και εκείνος μετά ήρθαν και άλλα τρία αγορια και σιστιθικαμε" grayson είμαι ο δίδυμος αδερφός του νεαταρνταλ "είπε και μου έδειξε τον ethan εγώ γέλασα" jc "" kian" "kat" αααα είπαν και οι τρεις ταυτόχρονα μετά από λίγο χτύπησε το κουδούνι και πήγαμε για γυμναστική.

Sofia pov

Μετά το μάθημα πήγα με την Μαρία και την Άννα για να με γνωρίσουν σε κάτι κορίτσια πολύ καλά. Μετά χτύπησε το κουδούνι και πήγαμε για γυμναστική τα κορίτσια παίξαμε βόλεϊ και τα αγόρια κάθονταν τι να πεις. Σε κάποια στιγμή ακούμε ένα μπαμ και κάποιον να λέει "γάμο το κέρατο σας κωλοπαιδα και δύο αγορια να τρέχουν προς τα αγόρια και να έχουν σκάσει να γελάνε. Δεν πάνε καλά εδώ θέλω να φύγω αλλά εδώ είναι τα κορίτσια και η τρελενγκο η αδερφή μου δεν πειράζει θα τους ανεχτω. Μένει μέσα ο λυκιαρχης και τα παιδιά με το που τον βλέπουν τους κόβεται μαχαίρι το γέλιο "ethan grayson 5 μέρες αποβολή" "ναι πάντα έτσι λέτε και πάντα μας την χωρίζεται "" αυτήν την φορά το εννοώ "" το υπόσχεται? " η kat αμέσως απάντησε" χαζό παιδί χαρά γεμάτο "" βουλοστο μπασταρδο "" είσαι και φενεσε και στην αρχή ethanουλη σε είχα συμπαθησει αλλά άστο fucked " γνωριζονται ομγ καλά το κατάλαβα ότι κάτι τρέχει γτ η kat τον γλυκοκοι-... Τις αρέσει 1000 τα 100 κόβω το κεφάλι μου.  Μετά από την γυμναστική πήγαμε για να φάμε κάτι εκεί που έρχονταν η kat ένα αγόρι αχ να δεις πως τον λένε αα ναι ethan την έπιασε και κάτι τις είπε στο αυτή και η kat γουρλοσε τα μάτια μετά γυρνάει και του πατάει μια τόσο δυνατή σφαλιάρα που ακουστικε μέχρι εδώ και ήρθε σε εμάς.

The Double Troublemakers Où les histoires vivent. Découvrez maintenant