Κεφάλαιο 8

112 15 2
                                    

Kat pov
Το πρωί είχα έναν πονοκέφαλο αλλά είπα θα πάω σχολείο γτ είδατε τα αποτελέσματα από εχθές. Αλλά παιδιά πέρασα πολύ καλά. Όταν ξύπνησα δεν ήταν ο ethan στο κρεβάτι και όταν γύρισα είδα ένα γράμμα στο οποίο έλεγε 'Good morning baby πήγα με τα παιδιά (kian, jc, Grayson) από νωρίς στο σχολείο για να κάνουμε κανένα μπελά ξες τα συνηθισμένα. Κάτω σου έχω ετοιμάσει πρωινό σε αγαπάω πολύ πολύ' τι γλυκός που μου είναι μωλε. Τεσπα έκανα μπάνιο στεγνοσα τα μαλλιά μου και έβαλα ένα τζιν που είναι όλο το γόνατο σκισμενο και μια μακριά μπλούζα γκρι με μια καρδιά στο κέντρο. Έβαλα τα all star μου πήρα την τσάντα και πήγα κάτω. Όταν πήγα παιδιά αυτό που είδα με άφησε κάγκελο. Είχε τηγανιτές, καφέ, χυμό, τοστ, κέικ, κουρασαν και το αποκορύφωμα μια μεγάλη ανφοδεσμη. Έκατσα έφαγα μια τηγανιτα και ήπια λίγο καφέ. Τα μάζεψα και έφυγα. Στο σχολείο αυτό που είδα δεν περιγράφεται. Όλα τα παιδιά έξω και ο ethan με τον kian, jc, Grayson να είναι μέσα σε ένα περιπολικό. Ο ethan με το που με είδε έβαλε την τσάντα μπροστά στο πρόσωπο του και εγώ καθόμουν με σταυρωμένα τα χέρια κάτω από το στήθος. "Νεάντερταλ εμείς θα τα πούμε μετα" έβγαλε την τσάντα και με κοιτούσε με ένα φοβισμένο βλέμμα και μου κούνησε καταφατικα το κεφάλι τα παιδιά είχαν σκάσει στα γέλια από την αντίδραση του. Θα τον σκισω τον βλακα.

Ethan pov
Το πρωί ξύπνησα πολύ νωρίς για να πάμε για τον μπελά. Τις έγραψα ένα γράμμα και τις έκανα πρωινό. Όταν πήγαμε στο σχολείο βγάλαμε έξω τα παιδιά και μαντέψτε? Βάλαμε φωτιά σε όλο το σχολείο. Εμείς πήγαμε μόνο στο κλειστό γυμναστήριο αλλά μετά η φωτιά φουντοσε και πάει το σχολείο. Αλλά πάλι καλά κάνεις δεν έπαθε κάτι. Ο λυκειαρχης κάλεσε την αστυνομία και εμένα με τους άλλους θα μας βάλουν μέσα για 2 εβδομάδες. Και το καλύτερο με είδε και η kat και δεν βλέπω να ζω μετά την φιλική. Τι θα κάνω 2 εβδομάδες χωρίς την kat θα τρελαθώ 'κι άλλο' 'βουλοτο' πεε ρε μλκα. Το σχολείο για μια εβδομάδα θα είναι κλειστό αλλά μετά θα ξανα ανοίξει. Και εμάς θα μας πάνε σε άλλο σχολείο. Τέλεια τι να πω ρε μλκα. Όταν πήγαμε στο τμήμα μας έκαναν ανάκριση και τελικά την γλυτώσαμε γτ ο διοικητής ήταν φίλος του μπαμπά του jc. Πάλι καλά αλλά φοβάμαι να πάω σπίτι. Που κατάντισα να λέω ότι φοβάμαι ποιος εγώ. Όταν πήγαμε με το grayson σπίτι η kat δεν ήταν εκεί πάλι καλά. Καθισαμε φάγαμε και την πήρα τηλέφωνο να δω τι θα γίνει με εμένα. Μετά από 6 τουτ το σήκωσε "τι θες?" "πες ένα γεια σου αρκουδάκι μου τι κάνεις είσαι καλά?" " τι θες λέω" "τεσπα να σου εξηγήσω τελικά δεν μας έβαλαν μέσα και συγνώμη" "....." "με ακούς?" "ναι" "θα με συγχωρέσεις?" "καλά ρε βλακα θα σε συγχωρεσω αλλά άμα το ξανά κάνεις θα σε σκισω αα και ξες τι έμαθα? "" τι" "σας έδειοξαν από το σχολείο. Και σαν να μην έφτανε αυτό τρ όλοι ξέρουν ότι το κάναμε" "ναι οκ για το σχολείο και εμένα δεν με πειράζει που το ξέρουν. Εσένα μήπως?" "δεν με πειράζει αλλά όλα τα κορίτσια με κοιτάνε περίεργα" "άστο αυτό επάνω μου οκ? Θες να έρθει από εδώ να πάει και ο άλλος από εκεί για να δει τι θα κάνει με την sofia?" "καλά έρχομαι" είπε και μου το έκλεισε "grayson.... Grayson" "τι" "θα πας στην sofia αντε ντυσου" "ναι εσένα περίμενα για να μου το πεις αντε πάω γειά" "γεια".

Kat pov
Πήγα σπίτι και μετά από λίγο με πήρε ο Νεάντερταλ και μου είπα να τον συγχωρεσω και φυσικά τον συγχωρεσα. Επίσης μου είπα να πάω από εκεί και ο άλλος θα έρθει εδώ οπότε δεν αλλάζω όπως είμαι πάω. Με το που βγενω έξω βλέπω τον Grayson να έχει ίδι φτάσει "ανέβα θα σε πάω μην κουραζεσε" είπε και γέλασε παιδιά τα δίδυμα έχουν κάτι μηχανές πωωωωωωωωω όλα τα λεφτά αυτή είναι του grayson

 Με το που βγενω έξω βλέπω τον Grayson να έχει ίδι φτάσει "ανέβα θα σε πάω μην κουραζεσε" είπε και γέλασε παιδιά τα δίδυμα έχουν κάτι μηχανές πωωωωωωωωω όλα τα λεφτά αυτή είναι του grayson

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Και αυτή του ethan

Και φυσικά δέχτηκα με πήγα και έφυγε αμέσως

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Και φυσικά δέχτηκα με πήγα και έφυγε αμέσως. Όταν μπήκα μέσα γτ μου έχει δώσει και κλειδιά έκλεισα την πόρτα και με το που γύρισα ήταν ίδι από πίσω μου και φυσικά εγώ τον πάτησα μια σφαλιάρα αλλά επειδή τρόμαξα "πας καλά ρε baby γτ βαρας?" "με τρομαξες συγνώμη" είπα και τον φιλισα και στο μάγουλο και στο στόμα. Μετά πήγαμε είδαμε μια ταινία χάλια μαύρα ήταν ιου και μας πήρε ο ύπνος και τους δύο. Το βράδυ ήρθε ο grayson με την sofia και μας ξυπνησαν εγώ με την sofia καθισαμε και λέγαμε για το σχολείο και για ρούχα ενώ τα αγόρια κλασικά παίζανε play station και ήταν καραπορομενοι.

~αν κάποια μέρα δεν ανεβάζω είναι επειδή δεν έχω έμπνευση και άμα θέλετε πατήστε το αστέρι και γράψτε στα σχολεία τις εντυπώσεις. Επίσης πάω στην φώτο είναι τα παιδιά που παίζουν play station φιλιά πολλά~

The Double Troublemakers Where stories live. Discover now