Grayson pov
Εχθές ήταν ο αγώνας μου και ναι νίκησα. Δεν τι περίμενα αλλά οκ. Όταν βγήκα έξω είδα μια που ήταν ίδια η Sofia. Είδα και τον kian και βεβαιοθηκα πολύ όμορφη έτσι ήταν. Στον αγώνα είχα τόσο άγχος που νόμιζα θα λυποθυμισω όταν όμως άρχισε ήταν πολύ τέλειο. Δεν λέω έχω ξανά παίξει σε αγώνες αλλά επειδή ήταν εδώ η Sofia για αυτό. Πήγαμε μετά σπίτι της και ήταν το κάτι άλλο. Κατά τις 12 έφυγα γτ ήρθε η kat. Στον δρόμο ήταν όλα σκατα είχε τόσο κρύο που νόμιζα θα μείνω.
Όταν πήγα σπίτι ο άλλος καθόταν και έβλεπε τηλεόραση είχε κόκκινο κύκλο. Για αυτό πάντα όλους τους βγάζει με μια μπουνιά εδώ εγώ δεν μπορώ πα αυτός μπορεί αλλά είναι ο καλύτερος στην κατηγορία του οκ τον παραδέχομαι. " ψιτ" "ιχχχ από να χαθείς να χανεσε μαλακα" "τρομαξαμε τρομαξαμε?" "τι θες ρε?" "πολύ κόκκινο κύκλο βλέπεις" "ναι και πολύ καλά κάνω" δεν είπα κάτι πήγα επάνω έβαλα τις πιτζαμες μου κατέβηκα κάτω πήγα αθόρυβα κοντά στο αυτί του "παιδιι" "ιχχχ άστο διάστημα ρε πουστη" πολύ πλάκα έχει μου πέταξε και το μαξιλάρι εγώ πήγα έκατσα δίπλα του για να πάρω το τηλεκοντρόλ που το είχε επάνω... Καταλαβατε που επάνω. Του πάτησα και μια ελαφριά μπουνιά "ααααααα γαμω το σπίτι σου" "και δικό σου είναι μεγάλε" γύρισε μου πάτησε μια σφαλιάρα πίσω από το κεφάλι που πήγα να πέσω. Μα καλά πόση δύναμη έχει.
Ήθελα να δω την αντίδραση του για αυτό έβαλα το κανάλι με τα ακατάλληλα. "τωρα" "γγγγτττττ? Κακό είναι αγοράκια είμαστε -" "άμα θες να την βρεις με αυτές πήγενε επάνω και δες το αλλά μετά άμα το μάθει η Sofia δεν θα κλαις" "χαχα έπρεπε να δεις την φάτσα σου" "καλά αν είναι να κάνουμε πλάκες θα δεις μετά" έκλεισα την τβ και πήγαμε επάνω.
"άμα το βράδυ ακούσω τπτ βογκιτα θα έρθω εκεί. " μου είπε εγώ αμέσως γουρλοσα τα μάτια.
" τιιιεγωπαςκαλαεχωτηνsofia"τα είπα όλα με μια ανάσα "καλαα" "καληνύχτα" "να κλανεις όλη νύχτα" "δεν φταίει κάνεις άλλος εγώ φταίω" του είπα και άκουσα γέλια. Τι να πεις ρε φίλε. Θα βάλω ξυπνητήρι στης 7 να κάνω και μπάνιο με την ησυχία μου όχι ααα θα αργισω και τέτοια. Ξαπλωσα και με πήρε ο ύπνος. Το πρωί δεν ξύπνησα από το ξυπνητήρι αλλά από τον ethan που ήρθε με μια κατσαρόλα και ένα τηγάνι και άρχισε να τα χτυπάει αυτός φορούσε οτοασπιδες και εγώ ακόμα δεν είχα ξυπνήσει ήταν σαν να μου έσπασαν τα τύμπανα."αντε η ώρα είναι 7 σήκω " ααα τα θέλει ο κωλος σου" άμα σηκωθω μετά εσύ δεν θα μπορείς να ξανά περπατήσεις" "ναι αλλά εγώ με μια μπουνιά τον έβγαλα τον φουσκωτό ενώ εσύ στο δεύτερο γύρο του αγώνα" "νααα παρταα μην στα χρωστάω" γέλασε και έφυγε τι μαλακας είναι ρε. Αντε να σηκωθω να κάνω και μπάνιο σαν άνθρωπος. Μπήκα μέσα έκανα ένα μπάνιο μετά έπλενα τα δόντια μου βγήκα έξω και φορεσα μια μαύρη φόρμα και μια άσπρη μπλούζα με μια σταμπα που έλεγε "danger" την ίδια μπλούζα έχει και ο ethan αλλά σε αυτόν είναι μαύρη. Έβαλα τα all star μου πήρα τσάντα και έφυγα για πρωινό η ώρα ήταν 8 πάρα 20 μπράβο μου. Φάγαμε από ένα σάντουιτς ήπιαμε καφέ και κατά τις πάρα 10 φύγαμε. Στον δρόμο δεν είπε κανείς τπτ όταν φτάσαμε στο σχολείο αφήσαμε τα πράγματα μας και φύγαμε έξω όταν βγήκαμε όλα τα παιδιά μας είπαν συγχαρητήρια αλλά πιο πολύ στον ethan οκ δεν έχω πρόβλημα αυτό το έχουν κάνει και σε εμένα ξέρω πως είναι. Όταν κάτσαμε με τα παιδιά λέγαμε για τον αγώνα και τσουπ σκάνε μύτη και τα κορίτσια. Όλοι της κοιτούσαν λες και ήταν εξωγήινοι αλλά οκ πήγαν μέσα αλλα άργησαν να έρθουν και πήγαν τα παιδιά να δουν τι έγινε. Όταν βγήκαν τα αγόρια είχαν σκάσει στα γέλια δεν ξέρω γτ ο ethan είχε σηκώσει το ένα φρύδι και κοιτούσε μας είπαν τα αγόρια ότι η kat ταποσε την Ελένη και την Μαρία λέγοντας τους ότι φοράνε μάσκα για τις Απόκριες αλλά μετά είπαν όχι και η kat είπε ότι νόμιζε ότι είναι μάσκα του σκριμ και την διγματιζει. Όταν το ακούσαμε σκασαμαι γέλια. Ξέρετε τα κουδούνια που είχα το 90' τέτοιο χτύπησε σήμερα μάλλον ρεύμα γιοκ.
VOUS LISEZ
The Double Troublemakers
Roman pour Adolescents4 διαφορετικά άτομα. 2 αγόρια ίδια σαν μια σταγόνα νερό. Αυτοί είναι τα λεγόμενα "Bad boys" του σχολείου. Τους ονομάζουν ο διπλός μπελάς. 2 κορίτσια τόσο ίδια αλλά και τόσο διαφορετικά ταυτόχρονα. Πηγαίνουν σε μια καινούρια πόλη σε ένα καινούργιο...