Κεφάλαιο 11

66 11 1
                                    

Sofia pov
Σε 5 ημέρες ανοίγουν τα σχολείαααααα. Ναιιιι. O Grayson μου είπε ότι σε μια εβδομάδα θα παίξει σε αγώνα King boxing και φυσικά με κάλεσε και είπα ναι γτ όχι. Και η kat από ότι μου είπε θα παίξει και ο ethan αλλά δεν θέλει να πάει αλλά είπε ότι θα πάει. Τις είπα να έρθει αύριο εδώ. Γτ τρ είναι 12 η ώρα το βράδυ. Θα κυμηθω και εγώ. Το πρωί όταν ξύπνησα ο grayson δεν ήταν σπίτι αλλά μου είχε αφήσει ένα γράμμα που έλεγε ότι πήγε για προπόνηση μαζί με τον Νεάντερταλ άμα θέλω για να τον πιστέψω να τον πάρω τηλ. Μπαα όχι τον πιστεύω. Έκανα μπάνιο και όταν κατέβηκα κάτω άκουσα την πόρτα να ανοίγει "ήρθες αγάπη μου?" "δεν είμαι η αγάπη σου ή αδερφή σου ειμαι" "ααα οκ έλα στην κουζίνα" ήρθε και με φιλισε στο μέτωπο αυτό το κάνει μόνο όταν είναι χάλια ψυχολογικά. "τι έγινε μαλοσατε με τον ethan?" "ναι" "γτ" "γτ είναι χαζός" "τι εκανε" "μάλλον έχει γκομενα " " τιιιιιιιιιι " " μιλάει όλη μέρα σχεδόν στο τηλέφωνο και όταν είμαι δίπλα του λέει μισό λεπτό δεν έχει σιμα και τέτοια "" θα ρωτήσω τον Grayson και θα σου πω οκ? " " ναι" μετά όλη μέρα έκατσε σε εμένα. Κατά τις 10 ήρθε ο grayson και η kat κημοταν. Όταν την είδε παραξενεύτικε του είπα τι έγινε και τα πήρε πάρα πολύ άσχημα με τον ethan. "τι εννοείς ότι ο μαλακας απαταει την kat." "ναι" "θα τον γαμισω ανάποδα τον μαλακα εγώ ποτέ δεν θα σε απατουσα το ορκίζομαι σε ότι έχω πιο ιερό" "σε πιστεύω" είπα και τον φιλισα μου είπε πάει να του πει δύο πράγματα και θα ξανα έρθει. Όταν έφυγε εγώ πήγα δίπλα στην kat και έκατσα μετά από καμία ώρα ήρθε και ο grayson μαζί με τον ethan και ο ethan ήταν κάπως στεναχοριμενος αλλά δεν ξέρω τι να κάνω να τον βρισω ναι ή όχι? Μάλλον όχι αστον. Ήρθε και έκατσε στα γόνατα μπροστά από την kat και τις χάιδευε τα μαλλιά και κάτι τις είπε που εν άκουσα. Την φιλισε και έφυγε. Ο grayson την πήρε σε στυλ νύφης αγκαλιά και την πήγε στο δωμάτιο τις. "παρεξήγηση έγινε ρε μωρό μου δεν έχει γκομενα" "τότε τι εγινε" "με την Cameron μιλούσε και δεν ήθελε να μάθει γτ θα νόμιζε ότι ήταν γκομενα-" "ενώ τρ δεν το νομιζει" "η Cameron είναι η αδερφή μας γιουχου" έμεινα όταν το άκουσα "τι?" "θα σου πω αύριο και όταν ξυπνήσει η kat να πάει σπίτι γτ ο άλλος είναι χάλια που νομίζει ότι την απαταει οκ?" εγνεψα και πήγαμε για ύπνο. Το πρωί ξύπνησα κατά τις 10 και άκουσα την φωνή του grayson και τις kat. Πήγα κάτω και τι να δω. Ο grayson να παρακαλει την kat να πάει σπίτι του και αυτή όχι. Είπα να πάω και εγώ "kat πάνε" είπε ο grayson αλλά αυτή νοπ. Μετά από 1 ώρα την πησαμε και πήγε. Παιδιά μου έσπασε τα νεύρα ο grayson τα παράτησε όταν πήγα εγώ και καλά έκανε.
Μετά από 2 ώρες με πήρε τηλέφωνο και μου είπε ότι καλά έκανα που την είπα να πάει γτ ο ethan όταν την είδε τις είπε τα πάντα τις είπε ότι δεν θέλει να την χάσει και ότι θέλει να είναι μαζί για πάντα. Μάλλον τα είχε τσουξει γτ άμα την γνωρίσει καλύτερα θα αλλάξει γνώμη. Μάλλον δεν ξέρω. Εγώ πάντως με τον grayson τα πάμε πολύ καλά ούτε προβλήματα έχουμε ούτε τπτ. Ακόμα δεν ξέρω τρ για πόσο θα είμαστε έτσι αλλά μακάρι να είμαστε για πάντα. Δεν θέλω να χωρίσουμε ποτέ ποτέ τον ποτόν χα χα χα αλλά θα δείξει
~ hey το ξέρω δεν είναι και πολύ μεγάλο αλλά δεν είχα και ποιος ξέρει τι έμπνευση αλλά το επόμενο το υπόσχομαι θα το βάλω σύντομα και θα είναι μεγάλο αν θέλετε πατήστε το αστέρι μέχρι το επόμενο φιλάκια πολλά ~

The Double Troublemakers Where stories live. Discover now