yazaristkelebek
Bu yazarımızın kitabına röportaj yaparken tesadüfen rastladım. Çok olgun ve güzel bir yazar. İlk defa biriyle konuşurken çok rahat ve keyifli hissettim. Bana onu tanıma fırsatı verdiği için ona tekrardan teşekkür ediyorum. Sorulara gelelim o zaman... (Bu Arada Sherlock arkadaşının ona taktığı lakap benimde hoşuma gitti.)
&&&&1- Kelebek oyunu kitabın hakkında bir bilgim yoktu ilk başta sadece kapağı beni cezbetti. Fakat sonra kız Sherlock olduğunu anladım. Bize biraz kitabını anlatır mısın?
- KELEBEK OYUNU aslında türlü oyunlara maruz kalınarak hazırlanmış cinayetlerin ortaya çıkartılması ve sır perdesinin bir türlü aralanamadığı bir serüven diyebiliriz.2- Kitabının en büyük destekçisi kim olmuştur?
- Herkes ve her şey den önce en büyük destekçilerim ailem, birde baş belası bir arkadaşım var Nergis, ben ona daha çok neri diyorum.3- Nasıl yazmaya başladın ve ismini nasıl buldun?
- Aslına bakarsan kitap yazmak gibi bir niyetim yoktu. Arkadaş grubundan hikaye yazanlar vardı ve ben daha çok okuyan taraftım. Tam gününü hatırlamıyorum ama o gün edebiyat dersindeydik. Sanırım cuma günüydü. Okunan bir metin aklıma düşen bir cümleyle başladı her şey...Kitap ismine gelince Kelebek aslında karakterimizin bir simgesiydi. Daha açık dile getirmek gerekirse Kelebek Oyunu'nu şuanda yazdığım hikaye için değildi. Aslına bakarsanız bu hikayeyi sadece 18 SAAT olarak yayımlayacaktım. Fakat yapmış olduğum kitap kapağının bilim kurgudansa, polisiyeyle daha uyumlu olacağını düşündüğüm için "KELEBEK OYUNU ~18 SAAT~" olarak değiştirdim ve bilim kurgu olarak yazmış olduğum hikayeyi bir süreliğine rafa kaldırdım...
4- Bazı yazarlar kendilerine wattpad yazarı denmesinden hoşlanmıyor? Bu konuda senin fikrin nedir?
- Bir yönden haklılar aslında wattpad'de saçmalayan o kadar çok kişi var ki iyi bir yazıyı keşfetmek hem zor hem de beğenilmesi güç... Kaleme alınan çoğu hikayeler basit ve özensiz bir şekilde yazılıyor. Çünkü önüne gelen bir şeyler yazmak için sırası ya mücadele ediyor ve ortaya hiç okumayacağımız yazılar çıkıyor. Bu da kalemi kuvvetli ve gerçek bir yazarın yetişmesine hem engel oluyor hem de insanlarda ön yargı oluşmasına neden oluyor. Kimse kendisine ön yargıyla yaklaşılmasını istemez sonuç olarak fakat sonuç tam olarak bunu gösteriyor....5- Nelerden hoşlanırsın?
- Çok fazla şey sayamam aslında okumak, yazmak ve çizmek dışında, film izlemeyi seviyorum. Dizilerdense filmler daha çok dikkatimi çekiyor. Ve olmazsa olmaz müzik... Kulaklıkla son ses şarkı dinlemeyi seviyorum. Sanırım otuzlu yaşlarda sağır bir yetişkin olacağım...6- En büyük hayalin nedir?
- Öyle büyük isteklerimin veya arzularımın olduğu pek söylenemez. Ben daha gerçekçi olmayı tercih edenlerdenim. Siz buna düz mantıkta diyebilirsiniz. Olursa olur olmazsa zaten olmaz.7- Yazdığın dönem boyunca okurken keyif aldığın wattpad kitapları nelerdir?
- Şuanda takip edip okuduğum, okumaktan zevk aldığım bir kaç kişi var... şöyle sıralayabilirim- Beyza alkoç'un =Karantina ve 3391 Kilometre
-R.Gaye Önel'in = Merkür düşerken
-Büşra Toraman = Gölge gezegen
Ve son olarak ise
-Dusmus_melek = Nefilim
8- Yazarlık konusunda örnek aldığın biri var mı?
-Kesinlikle Steve MOSBY Kaleminde oldukça usta bir yazar...9- En sevdiğin yazar kim?
Bir önceki soruda da belirttiğim gibi Polisiye olmasına rağmen her okuduğumda farklı bir yön gördüğüm Steve MOSBY, Fantastik ve bilim kurguyu bana sevdiren, aşılayan ve vazgeçilmezlerim arasına eklememi sağlayan Kerstin GIER , Her kurgusunda bir olay yaratan Jennifer L. ARMENTROUT... Onlar benim enlerim saymakla bitmez...10- Bizi dinleyenlere ne demek istersin?
-Engeller, Yollara konulan tümsekler gibidir. Düşmekten korkmayın. Unutmayın! Koşmak için engelleri aşmak gerekir...