Çok samimi ve içten bir yazar tanıdım. Kendisini tanıdığım İçin mutluyum... tembelkugu
1. Bize kitabın hakkında biraz bilgi verir misin?
- Kitabım daha doğrusu tek bölümlük hikayem bir wattpad yarışması İçin yazdığım Başka bir kitaptan alınmış bölüm. Asıl kitabın tanıtımı da diyebiliriz bir nevi.2. Ne tarz kurgular seversin?
- fantastik kurgu ya bayılırım okumayı sevdiğim gibi kafamda fantastik dünyalar kurmayı da severim hatta şuan yazdığım bir fantastik kurgu var ama daha yayında değil en kısa zamanda yayınlamayı düşünüyorum bilim kurgu ve uzay kurgularını severim3. Yazmaya ne zaman başladın?
-aslında hep kafamda hikayeler oluştururdum ama bunları altıncı sınıfta yazıya dökmeye başladım4. Hoşlandığın şeyler nedir?
-Kitap okumak çikolata yemek icetea limon içmek hikaye yazmak izlediğim film dizilerdeki insanları shiplemek5. Bir çok yazar kendisine wattpad yazarı denmesinden hoşlanmaz senin bu konu da görüşlerin neler?
-aslında Wattpad yazları denmesi kötü bir şey değil benim fikrimce ama böyle bir algı oluşmasını sebebi yayınevlerinin çok okunan her kitabı basması diye düşünüyorum lafım herkese değil ciddi anlamda kalemi çok güçlü olan yazarlar var ama bazıları hak etmiyor desem yeridir eğer durum böyle olmasaydı insanlar Wattpad yazarı oluşmayacaktı şu durumda wattpad yazarlarını karşı büyük bir önyargı var6. En büyük hayalin ne?
-En büyük hayalim bir yayın evinde kitap çevirisi yapmak7. Bize nelerden keyif aldığını anlatır mısın?
-aslında dördüncü soruyu hemen aynı diyebilirim fazladan bir şeyler eklemek gerekirse sevdiklerimle vakit geçirmekten ve yemek yemekten keyif alırım8. Kitabın basılacak olsa hangi yayın evini tercih ederdin?
-sevdiğim birinin olmasını isterdim ve en sevdiğim yayın evleri pegasus yabancı bir de Artemis bu yayın evlerinden birinin olmasını tercih ederdim9. En sevdiğin wattpad yazarları ve hikayeleri nelerdir?
Büşra yılmaz tüm hikayeleri diyebilirim Öznur Yıldırım yabancı Beyza Özaydın sahte güz ayşenur nazlı auroranın şarkısı ve parelel odalar teorisi10. Son olarak bunu görenlere ne demek istersin?
-Kim ne derse desin siz istediğinizde sevdiğiniz iş yapmaktan geri duymayın ve hiçbir zaman umudunuzu yitirmeyin en karanlık gecenin sonunda bile güneş açacaktır