@bayan_penguen
-Kitap yazmaya ne zaman başladın, hangi sebepten dolayı?
kitap yazmak diye bir düşüncem yoktu aslinda. 13 yasinda bir öykü yazarken hayal gucum yeni kapilar acti bana oyle ilk kitabim oldu. Ama simdi coktan geri donusumde. Sonu bazi etkenlerden oturu istegim disinda oldu
-Yazarken her an yanında olanlar kimlerdi?
Bir seyler yazarken yanimda birilerini istemem ama her yazdigim seyde en azindan konusundan ailemin ve dostum iremin haberi vardir. Zaten "Veyl" annem ve ablamin israrlari sonucu başlamıştı.
-İyi bir hayran kitlen var bunu nasıl başardın?
Sanırım murekkebimin acilarimdan beslenmesinden ötürü herkes bir parcasini icinde büyütüyor. Bu sekilde hem ben onlara ulasmis oluyorum hem de iz birakiyorum.
-Çoğu yazar kendisine wattpad yazarı denmesinden hoşlanmıyor senin bu konuda fikirlerin nelerdir?
Aslında wattpad ilk ciktiginda gibi kalsa bundan memnun olacaklarini dusunuyorum. Ama onlarda farkinda artik wattpad farkli yonlere kaymaya basladi ve amacindan sapan bir seyin parcasi olmak istemiyorlar. Ben burada kendimi fark ettirmedim veyahut ettiremedim. Ama ismim wattpad yazari olarak anilirsa cevabim da hazir. "Amacından sapan bir yerden kendimi bozmadan sivrilebiliyorsam ve kendi amacima ulaşmışsam bunun nesi kötü?"
- Ve son olarak bizlere söylemek istediğin neler? şimdiden teşşekkür ederim
Asıl olan şey yazmak degil okumak. Okuduğunu anlamak. Hayal etmek. Hayal edemeyen bir birey yaşamın tadını alamaz. Çünkü gerceklerle kendi ütopyasını karsilastirabilen biri ancak objektif ve duyarli olabilir diye düşünüyorum. Okuyan, anlayan, sorgulayan, duyarlı kisilere ihtiyac var.
Bana bu şansı tanidigin icin teşekkürler:)
Arkadaşlar şunu demeden geçmek istemiyorum. Kitapları veya yazarları neye göre seçtiğim konusuna. Ben kaç takipçisi veya kaç okunma sayısı var diye bakmıyorum. Benim için asıl önemli şey kitabın okunmaya değer olması. Milyonlarca takipçisi olup da sadece ilk okula giden bir çocuğun kaleminden yazanlar gibi kendisine 'yazar' ünvanını verenler var. Onlara komik olduklarını söylemek istiyorum. :) uzatmaya gerek yok ben muhteşem yazar avlarına devam edeceğim öneri yazar varsa beklerim :)