Öncelikle 😊 teşekkür ederim cidden çok kibarsın. Ya ben seni çok seviyorum... ❤️❤️❤️ Cidden nergis abladan sonra Mürvet abla aşk ya 😍😍😍😍
M_Rise
1. Av kitabının kurgusu nasıl aklına geldi?
-Çoğu Av'cı bu hikayeyi bilir. Bir gün balkonda canım sıkılıyordu ve aklımda bir sahne dolanmaya başladı. Onu yazıya döktüm, sonrasında rüyalarımdan yola çıkarak kurguyu oluşturdum. Kendi arkadaşlarıma benzer karakterler oluşturdum ve oraya Av çıktı.2. Her zaman kitaba dair kimler yanında durdu?
-Deniz diye bir arkadaşımın katkısı büyük. Kuzenim başlarda bölümleri okuyarak bana destek oldu. Ve en önemlisi Av'cılar yorumlarıyla destek oldular...3. Hayalindeki yayın evi ephesus muydu?
-Eğer basılırsa Ephesus'la basılmasını istiyorum diyordum öyle de oldu.4. Bazıları wattpad yazarı ünvanından hoşlanmıyor. Bu konuda sen ne düşünüyorsun?
-Aslında beni rahatsız eden bir ünvan değil, fakat ben bu ünvanı kullananların ne şekilde kullandıklarını bildiğim için buna nankörlük diyorum. Hem hep buradaki hikayeleri okuyorlar hem sürekli yeni bölüm istiyorlar hem de "ya burası wattpad sen de wattpad karakterisin diyorlar" vb. Şeyler söylüyorlar. Halbuki o kaliteli buldukları bestseller yazarların teşekkür bölümünde görüyoruz yüz kişiden yardım alıyorlar ve yazacak bol bol zamanları oluyor. Herkes annesinin karnından yazar doğmadı sonuçta, onlar güzel kurgu düşünebiliyorsa bizde düşünebiliriz. :) Burada boş şeyler olduğu gibi-ki bu wattpad dışında da böyle- kaliteli hikayelerde mutlaka vardır.5. Hoşlandığın (müzik,film.yemek,dizi ve kitaplar nelerdir?
-Müzik listem çok geniş ve genelde yabancı şarkılar dinliyorum. Sia, Imagine dragons, Muse çoğunlukla dinlediklerim.6.yazarken kendine örnek aldığın yazar var mı?
- Yok. Benim olayım şu :) ne okumak istiyorsam onu yazıyorum.7. Bölüm yazarken ne tarz müzikler dinlersin
- Hikayeme göre değişiyor, sesini duyur için Linkin Park, Skillet the weeknd dinliyorum. Av İçin epik müzikler savaş filmlerinin savaş oyunlarının müzikleri iyi Moda sokuyor.8: son olarak bunu okuyanlara ne demek istersin. :)
- Eğer Rise dünyasına adım atmadıysanız, karakterlerimle sizi bekliyoruz. Biz burada rock grubu üyelerinin gitarını kırıyor uyurken Peter pan gelebilsin diye odamızın penceresini açık bırakıyoruz...:) ❤️