Bazen kelimler vardır kimse karşılayamaz bunu. Ben cidden bu yazara aşık oldum, keşke hepsi sizin gibi olsa. Eminim ozaman hayat daha güzel bir hal alacak. Ayrıca röportaj için teşekkür ederim.
1. Kitap yazmaya ne zaman başladın, hangi sebepten dolayı?
. Dört yıl önce değer verdiğim bir arkadaşımın benimle iletişimi kesmesi sonucu içimi dökmek için bir şeyler karalıyordum. Başlarda sadece bilgisayarıma kayıtlıydı fakat sonra bunları herkesin görmesini istedim ve Wattpad üzerinde yayımlamaya başladım.
2. Yazarken her an yanında olanlar kimlerdi?
Annem ve ablam.
3. İyi bir hayran kitlen var bunu nasıl başardın?
Aslında bu sorunun cevabını ben de bilmiyorum. İnsanlar beni neden okumak istedi? Bunu onlara sormak gerek. Ben sadece yazdım ve işin geri kalan kısmını onlar tamamladı.
4. Çoğu yazar kendisine wattpad yazarı denmesinden hoşlanmıyor senin bu konuda fikirlerin nelerdir?
Hoşlanmayabilirler ama bu bir gerçek. Onlar Wattpad'in amatör yazarları. Ben şahsen bunu hakaret şeklinde söylenmediği müddetçe bir sorun olacağını sanmıyorum.
5. Ve son olarak bizlere söylemek istediğin neler? şimdiden teşşekkür ederim
Ne denir ki... Saçmaladığımda, beni dinlemek için burada olduğunuzdan dolayı hepinize teşekkür ederim.
@laviniayazar