Roz.1

308 13 4
                                    

Nazywam się Chloe  Happens, mam 19 lat. Mieszkam w Londynie, w wielkiej Brytanii. (Chloé→Media)
***
- Chloe Happens, do odpowiedzi. - rzuciła pani Ashley, matematyczka, z wrednym uśmieszkiem.
Wstałam i odpowiedziałam na wszystko poprawnie. Babka, wkurwiona, zadała mi pytanie, z tematu, którego jeszcze nie robiliśmy. Wyraźnie zadowolona, wstawiła mi 1, bo nie odpowiedziałam.
Wkurzyła mnie.
- Wiesz co? Jesteś wredną, stara babą, która znęca się nad uczniami! - krzyknęłam w stronę pani Ashley.
No i mnie wyrzucili.
***
Dostałam SMS-a od taty.
Tata: Będziesz miała opiekuna :)
Ja: Powaliło? Mam 19 lat! >.<
Tata: Ze względu na moją pracę. Kiedyś ci powiem... ;)
Ja: Ładny chociaż? :/
Tata: Zadzwoń do Luke'a.
Luke to "mój przyjaciel", a współpracownik ojca.
- Halo, Luke? - spytałam, gdy odebrał. - Ja w sprawie jakiegoś "opiekuna"...
- Ah! Tak, przyjedzie dzisiaj o 18:30. Ładny, więc nie wybrzydzaj. Nazywa się Jake Hemmings, jest w twoim wieku. Zaprzyjaźnicie się, macie podobne charaktery.
- Wątpięęęę. - jęknęłam. - Wywalili mnie ze szkoły. Nawyzywałam babkę od matmy.
- Co, znowu...? A i nie przestrasz się, Jake będzie miał pistolet. Muszę kończyć, papa! - rozłączył się.
Pistolet? Też mam. Zawinęłam go  ojcu, kiedy tu był 5 lat temu.
~~~
Heju! ♥
Kogo przypomina wam Jake?
Do zoba w Roz.2!

↑To Jake Hemmings↑

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

↑To Jake Hemmings↑

Life: Opiekun ♥ Cz.1Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz