UZUN BİR ARA OLMADI AMA YİNEDE DAHA ÇOK BÖLÜM İSTİYORSUNUZ.SORUN DEĞİL GENÇLER ATARIM BEN VE BUDA ATTIĞIM UZUN BÖLÜMLERDEN.İYİ OKUMALAR SEVİMLİ ŞEYLER
"Hadi uyuyalım"
Demirhanın sıcak nefesi enseme değdiğinde içimde kurduğum düşüncelerden sıyrıldım.Mantıklı olanı yapmalıyım .İtiraz Edip buradan çıksam bu dağ başında arabam bile yok .
Ayrıca onunla daha fazla yakın durmak istemiyorum .Bu duvardaki yazıdan fazlasıyla etkilenmiştim.Gidip kendimi odaya kilitlemek en iyisiydi.
"Tamam"
Beraber merdivenlerden çıktık.
"Ben sana benim tişörtlerden vereyim"
"Tamam"
Güldü
"Ne neden gülüyorsun?"
"Sen baya etkilendin bu dövme işinden ?"
Nefes aldım .Sanki tek ihtiyacım nefes almak gibi geldi bir an.Duvardaki yazı göğsümde yazan dövmemdi.Bilerek yaptırmıştı.
Kafam o kadar karışıktı ki neden benim dövmemi duvarına yazdırmıştı ? İnsan aynı anda 2 kişiyi sevebilir miydi?
"Hey orda mısın?"
"Evet,Tamam ee şey odamı göster sen"
Koridorun sol tarafındaki ilk odayı açtı.
"Kız kardeşimin odası temizdir .Burada yatabilirsin"
"Tamam teşekkürler"
Doğrusu şu ki kardeşi olduğunu bile bilmiyordum.Sahi ben onun hakkında ne biliyordum ki ! Beş dakika sonra tişörtle geldi.
"Al bakalım bunu giy altına da kız kardeşimin şortlarından giyersin"
"Ee onun tişörtü yokmu? Ondan giyineyim."
Daha fazla onun kokusunu istemiyordum.
"O dar şeyler sever, sen en iyisi bunu giy bol bol"
"Peki sağol duş alabilir miyim?"
Derin bir nefes aldı.Aklından neler geçtiğini ikimizde biliyorduk.
"Tabi hatta yardım bile edebilirim ."
Elimdeki tişörtü ona attım.Kahkaha attı
"Okey okey hadi gir duşuna sen"
Kapıyı yavaşça örttü.Yerdeki tişörtü alıp kokusunu kokladım .Gerçekten mükemmeldi.Küçük adımlarla banyoya gittim .Jakuziye soğuk su doldurup içine girdim ayılmam gerekti.
Demirhanın evinde jakuzinin içinde çıplaktım.Ayrıca çocukluğumdan beri sıcağı hiç sevmezdim .Soğuk benim için daha iyiydi.Derim büzüşmeye başlayınca hızla banyodan çıktım. Allah bilir kaç saat durdum orda.
Üstümü giyinip odadan çıktım .Aslında bu yaptığım salaklıktı .
Kendime söz vermeme rağmen ondan uzak kalamıyordum .Adeta ateşi isteyen ışık böcekleri gibi yanacağımı bile bile ateşe dokunmak istiyordum.Gözüm duvardaki saate ilişmiş ve bir buçuk olduğunu görmüştüm..Kocaman evde odasını bulmam zor olsada içimdeki aptal merakla hayır diyemiyordum.Bu kadar yaşanmışlıklara nasıl uyuduğunu görmek istemem hakkım olduğunu düşünüyordum.
Büyük beyaz kapı aslında onun odası olduğunu belli ediyordu .Kocaman odası mükemmeldi.Bembeyaz bir yatak odasıydı.Demirhan üstünde sadece eşofmanla yatağa uzanmış pikesi de yere düşmüştü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KÜFÜRLÜ AŞK
Teen FictionHayatta hiç bir zaman yapmam dediğiniz şeyleri yaptınız mı ? Ben yaptım ! Nişanlısını deli gibi seven yakında evlenecek olan adama aşık oldum. Aslında mesele şu ki karşınızda tehlikeli ve kurnaz bir kadın olsa , o adamı istediğiniz gibi alır ve ra...