❤❤ chapter 6 ❤❤

30.7K 224 41
                                    

يلا enjoy ... 😍

فى اليوم الرابع .. 👩‍❤️‍👩

Merna's pov ..

صحيت الصبح كالعاده اتلقيت مريم ومروة نايمين صحيت مروة ومرضتش تصحى صحيت مريم وبرضوا مرضتش تصحى خدت هدوم وروحت الحمام استحميت وخلضت طلعت اتمشيت على البحر شويه محدش كان لسه صحى اتلقيت مروة جاية علياا ..

مروة " ايه مصحيكى بدرى " ..

ميرنا " عادى قعدت اصحيكى ومرضتيش تصحى " ..

مروة " اه معلش نومى تقيل شويه " ..

ميرنا " تعالى يلا نصحى مريم " ..

مروة " يلااااا " ..

مشينا وروحنا الخيمه لمريم قعدنا نهزر معاهاا لحد ما صحيت وصحناهااا بالعافيه ..

مروة " انا حاسة بملل شوفوا هنعمل ايه عشان ابتديت ازهق .. "

مريم " اه يلا عشان ابتديت ازهق انا كماننن "
ميرنا " تيجوا نطلع براا لدالعلامات دى من غير ما ياخدوا بالهم "

مريم ومروه " يلا بسرعه " قولناها بحماااس

طلعنا بره العلامات اللى حاطينها عشان منبعدش عن المكان ودخلنا بين الشجر كان مناظر جميله وطبيعيه اتصورنااا كتتيررر وهزرنا وضحكنا واتلقينا بين الاشجار حشرات منعرفش اسمهاا ..

مروة " يلا يا جماعه عشان الليل هيليل علينا ومش هنعرف نرجع وهيلاحظوا غيابنا "

ميرنا " يلا طيب " مشينا وكنا واخدين بالنا من الطوب والاشجار اللى فى الارض ..
"خاااالللللللى باللللللللللللككك خاا------"
مروة وقعت فى حفره جرينا فى اتجاه اللى وقعت فيه ..

" انتى كويسه؟؟ حصلك حاجه ؟؟ " مقدرتش امسك دموعى وعيطت لما شوفت منظر الدمم

مريم " متقلقيش انتى كويسه "

مروة " اا-اا-اانااا-اا كويسه بس رجلى بتوجعنى اوى "

خرجناهاا من الحفر وابتديت اشوف الجرح مكنش عميق اوى حاولنا نطهرهولها بالمايه بس ابتدت تصرخ
" يلا ناخودها المعسكر يا ميرنا " ..

" طيب يلا .. اسندى عليا يا مروة يلا " خدناها ووصلنا المععسكر وحاولنا ع قد ما نقدر محدش ياخد باله مننا خصوصا المشرفات والامن ودخلنا الخيمه ..

" مريم معاكى شنطه اسعافات معاكى "..

" لا هروح لشوف مع ميرا او منار طيب " ..

قعدت استنى ممريم ومروة كانت فى حضنى وقلقت عليها اووى

مريم" يلا يا مروة مش وقته حب ننضف الجرح عشان ميحصلكيش حاجه "

 ❤ Me And You For Ever ❤حيث تعيش القصص. اكتشف الآن