❤❤ chapter 9 ❤❤

23.5K 203 17
                                    

"ان اردت شيئا بشده اعطيه حريته ولو خانك اختيارك خطأ من البداية "

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏

صحيت ع زعيق وعياااططط فتحت عينى لحد ما شوفت مروة ماسكه التليفون وبتكلم وبتزعق لحددد قومت شويه وقربت منها

"فى ايه ايه اللى حصل؟ " قفلت الفون وقومت م النوم وقعدتها ع السرير ..
"اهدى فى ايه حصل ؟؟! "

"بابا وافق ع خطوبتى من حازم وحددوا ميعاد خطوبه "

"خطوبه ايه وحازم مين اهدى كده وتحكيلى واحده واحدة " سبتها تهدى شوبة وقامت غسلت وشها وجت ..

"انا ليا ابن عمى اسمه حازم لما سافرت المنصورة اخته قالتلى انه بيحبنى وعايز يتجوزنى وانا قولتلها الموضوع دة مش فى دماغى ولسة صغيرة وهركزز ع تعليمى وقولتلها تقوله كده مش عارفة ايه اللى حصل وقال لبابا ليه وانا رفضاه وبعتبره اخوياا وبابا وافق م غيرما ياخد رأى انا مخنوقه مش عايزااه مش عايزة ارجععع للبيت عايزة ابقى معاكى "

قعدت تعيطط وانا اهدى فيهاا ومسكتها من رقبتهاا "متخافيش محدش هياخدك منى مش هترجعى هناك خلية يتجووزز نفسة بقى " ضحكنااااا
"ايوة اضحكى يلا بقى جاين عشان نفرحح قومى البسى وهبة قالتلى عزماكوا ع غدااا برااا "
سيبتها فى الاوضه وطلعت برااا دورت على هبة وسلمى متلقتهمش فى البيت فتحت التلفزيون قلبت كتير مللل وزهق ..
مروة طلعت من الاوضه ملبستش
"محدش هنا!!"

"اها شكلهم نزلوا يجيبوا حاجة كويس انك ملبستيش "

"فرصه كنت عاوزة ابوسك 😍😍"

قربت منى فجأه وباستنى وبوستهاا والباب خبط قومت افتح ..

"اييية لسة ملبستوش ليه سلمى تحت مستنياكوا بالعربيه !!! "

"حاضرهنلبس فى ثانيه يلا ي مروة "

دخلنا لبسنا بسرعه بسرعه ونزلنا نجرى ونضحكك وصلنا وركبنا سلمى وهبة قدام وانا ومروة ورااا ..

"ها هانروح فين بقى؟" ..

"هنتغدى عشان اكيد جعانين و هنروح نتمشى ع البحر شوية ولو عاوزين نروح فى اى حتة تانى تحت امركم احنا فاضين "

"ماشى شغلى اغانى بقى "

عمرو دياب طول الطريق 😍 فضلنا نغنى ونهزر لحد ما وصلنا .. طلبنا بيتزاا واكلنااا ورجعنا للعربيه وخلصنا البحرر ..

هبه "عليزين تروحوا مكان تانى!"

مروة "ميرنا رأيك ايه؟ "

ميرنا "انتى رايك اية ؟! "

سلمى "عصافير الحب انتوا اليوم هيضيع لو فضلنا كده يلااا نروح عشان انا تعبانة ومش يعترض وكملوا حب بقى هههههههههه "

 ❤ Me And You For Ever ❤حيث تعيش القصص. اكتشف الآن