Heyy ..
Sorry for being late ..
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
_
Merna's POV..
صحيت الساعة 9 الصبح صحيت مروة لبست وفطرنا فى الاوضه لوحدناا خلصناا ..
ميرنا " انا هطلع اصحى هبة وسلمى عشان ننزل " روحت للاوضه وخبطتت ودخلت لسه نايمين قعدت اصحى فيهم كتيررر لحد ما صحيوا استنتهم يفطروا ولبسوا ونزلنا..
جبت العربيه ومروة قعدت جمبى وهبه وسلمى وراا روحنا عند سمسمار عقارى ..سلمى "سلام عليكم لو سمحت كنا عايزين شقه فى نفس الحى ده "
سمسار"وعليكم السلام استنى ثوانى هشوف لو فى "
بعد خمس دقايق مستنين وبيدورا فى ورق ..سمسار"فى 4 شقق فى الحى ده وسعرهم حلو تقريباا تتفرجوا عليهم دلوقتى؟"
ميرنا "تمام يلا دلوقتى "
مشينا مع السمسار روحنا اول شقه وكانت فى الدروس التالت معجبتش مروة ..
روحنا تانى شقه ومعجبتنيش ...
روحنا تالت شقة وكانت جمب عمارة هبة وسلمى ووافقنا عليها واتفقنا مع السمسار ع الفلوس وروحنا ببيت هبة ..هبة"انا هروح انا وسلمى نجيب عشاا تيجوا معانا ؟؟ "
مروة "لا انا تعبانة وعايزة انام "
ميرنا "وانا مش هسيب مروة لوحدها روحوا انتوا سلام "
طلعت انا ومروة البيت ودخلنا الاوضه نحضر هدومنا عشان نسافر القاهرة بكرة ..
بعد ساعة ..
حضرنا هدومنا اخيرااا .."ميرنا "
"نعم؟؟"
"انا خايفه"
قومت خدتها فى حضنى "من اية ؟"
"بابا يشوفنى وياخدنى منك "
"لو مش عايزة تسافرى وانا ارووح اجيب هدومى من البيت والفلوس واجى وتخليكى هنا ماشى "
"لا مش هسيبك تسافرى لوحدك "
قعدنا ساكتين لحد ما مروة نامت طلعت استنى هبة وسلمى لحد مانمت ع الكنبة ..
"ميرنا اصحى يلا " صحيت ع صوت هبة قومت غسلت وشى وطلعت اتلقيت مروة لسة نايمةة قربت منها بوستها من خدهاا نومها خفيف جداا صحيت
"مساء الخير يلا قومى عشان تتغشى وكملى نوم بعدين "
"لا مش عايزة اكل سبينى انام وهصحى بعد شوية واكل"
"لا مش هينفع يلا " شيلتها من ع السرير ونزلتهاا ووقفت "يللاا حالا اغسلى وشك ولا اغسلهولك انا بطريقتى "
أنت تقرأ
❤ Me And You For Ever ❤
Romanceقصه تحكى حكايه بنتين حبوا بعض عن طريق الصدف - مش محتاجه نصايح من حد - القصه عن gxg اللى مش عاجبه برا - اتمنى تعجبكم